شناسهٔ خبر: 50301467 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهدوی کیا: در تاجیکستان کار سختی را خواهیم داشت/ تیم ملی فوتبال بزرگسالان برای موفقیت باید آرامش داشته باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان در خصوص وضعیت تیم ملی امید و مسابقات پیش رو توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت: هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم بعد از آن با توجه به آغاز مسابقات لیگ برتر و لیگ آزادگان بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفتند. بعد از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر و لیگ آزادگان بازیکنان به اردوی تیم ملی اضافه شدند. چند تا از بازیکنان به اردوی تیم ملی برنگشتند که از لیست ۵۰ نفره‌ای که در دست داریم جایگزین خواهیم کرد تا با بازیکنان کامل امشب راهی تاجیکستان شویم. بازیکنانی که به اردوی تیم ملی نیامدند و در تمرینات حضور ندشاتند را از لیست خط زدیم و نفرات دیگری را به جای آن‌ها جایگزین کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در خصوص حریفان خود در مسابقات گفت: از تیم ملی امید نپال هیچ شناختی نداریم و باید به مسابقات بروین و در آن جا این تیم را ارزیابی کنیم و بعید میدانم تیم قدرتمندی باشد، اما تیم ملی فوتبال امید تاجیسکتان یکی از حریفان خوب ما است چرا که تاجیکستان در سال‌های اخیر سرمایه گذاری بسیار خوبی در فوتبال پایه خود انجام داده است و نتیاج بسیار خوبی را هم کسب کردند که یکی از آن‌ها صعود به جام جهانی است، چندبار تیم‌های ملی امید و نوجوانان ایران را هم شکست داده اند. در کل تیم قابل احترامی است و با توجه به اینکه بازی در تاجیکستان و بر روی چمن مصنوعی برگزار خواهد شد کار را برای ما سخت خواهد کرد، ولی من امیدوارم شاگردانم بتوانند در این مسابقات بازی‌های بسیار خوبی را انجام دهند و نتایج خوبی را کسب کنند.

مهدوی کیا با بیان اینکه ما با مشکلات زیادی پیش رو هستیم عنوان کرد: مشکل اساسی تیم ملی امید در سال‌های گذشته این بوده است که خیلی دیر تشکیل می‌شد و می‌خواستیم یک ساله تیمی را آماده کنیم به المپیک برود و با توجه به حریفانی که سال‌ها تمرین می‌کنند این امر شدنی نبود. مشکلات زیادی دیگه‌ای هم گریبان گیر ما بوده در گذشته که یکی از آن‌ها این است که بازی‌های تیم ملی امید در روز‌های فیفا وجود ندارد و بابت همین موضوع همیشه با باشگاه‌ها دچار چالش بودیم. با تمام این مشکلات من به این بازیکنان امیدوارم چرا که استعداد‌های بسیار خوبی داریم و تیم خوبی راهی مسابقات می‌شود و تنها ماموریت بازیکنان کسب نتیجه خوب در این رقابت‌ها است.

او در خصوص تیم ملی و حواشی ایجاد شده نیز بیان کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان شرایط بسیار خوبی دارد و در صدر جدول است و با توجه به تساوی برابر کره جنوبی احتیاج به آرامش دارد. راهی که تیم ملی در پیش گرفته است راه درستی است و باید حمایت کنیم و آرامش را در تیم ملی حفظ کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم. صعود به جام جهانی هم به فوتبال کشورمان کمک می‌کند و هم شور و شوق در بین فوتبال دوستان را ایجاد می‌کند. درباره تنش‌هایی هم که به وجود می‌آید باید فدراسیون آن هار ا مدیریت کند تا آرامش حفظ شود.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما