شناسهٔ خبر: 50301452 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مازندران در اضطراب موج ششم / مرگ ۵ نفر دیگر بر اثر کرونا

۵ مازندرانی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۹۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۵ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

فوت ۵ بیمار کرونایی در حوزه مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با پذیرش ۷۷ بیمار تازه مبتلا به دلتا کرونا تا ساعت ۸ صبح امروز، در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، شمار بیماران بستری به ۳۲۹ نفر رسیده است.

او با اشاره به ترخیص ۷۸ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از مراکز درمانی مازندران در این مدت افزود: ۶۹ بیمار بدحال با وضعیت وخیم تنفسی، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، امروز در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه جان خود را از دست دادند.

روز بدون فوتی کرونا در بابل

دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از بستری ۱۷ بیمار جدید مشکوک به دلتاکرونا و ترخیص ۲۲ نفر با بهبودی نسبی تا ساعت ۸ صبح امروز از چهار مرکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

او با اشاره به بستری ۸۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل گفت: ۱۱ بیمار بدحال کرونایی با وضع تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

دکتر جلالی افزود: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.
انتهای پیام/س

نظر شما