شناسهٔ خبر: 50300669 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

دبیر کمیته علمی جشنواره خبر داد:

ثبت نام ۵۶۵ نفر در دومین جشنواره طب ایرانی/آغاز داوری آثار

دبیر کمیته علمی دومین جشنواره طب ایرانی با اعلام ثبت نام ۵۶۵ نفر در این دوره از جشنواره و حضور قطعی ٢٩٦ نفر در رقابت این دوره از جشنواره که محور مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اند، از آغاز روند داوری آثار و مستندات ارسالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا به نقل از روابط‌عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، دکتر «روجا رحیمی»، دبیر کمیته علمی دومین جشنواره طب ایرانی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام این دوره از جشنواره در پانزدهم مهرماه پس از یکبار تمدید، گفت: با نهایی‌شدن بررسی اطلاعات سامانه و مشخص‌شدن آمار تعداد شرکت‌کنندگان اصلی جشنواره، کمیته‌های داوری تعیین و روند بررسی مستندات و آثار ارسالی آغاز شده است.

وی افزود: از میان ۵۶۵ نفر ثبت نام‌کننده در سامانه جشنواره، ٢٩٦ نفر محور مورد علاقه خود را انتخاب کرده و شرکت‌کننده قطعی در رقابت این دوره از جشنواره محسوب می‌شوند که به مرحله داوری راه پیدا کرده‌اند.

رحیمی در خصوص محورهای پر مخاطب این دوره از جشنواره گفت: بر اساس آمار، پژوهش و درمان پرمخاطب‌ترین‌ها در محورهای اصلی هستند و در محورهای ویژه نیز پس از کووید ۱۹، داستان کوتاه پرمخاطب‌ترین بخش در محور فرهنگ و هنر بوده است.

دبیر کمیته علمی دومین جشنواره طب ایرانی تاکید کرد: داوری مستندات ارائه‌شده مرتبط با محورهای اصلی و محور کووید ۱۹ و آثار ارسالی مرتبط با هر یک از بخش‌های محور فرهنگ و هنر، کاملا بر اساس شرایط اعلام‌شده قبلی برای ثبت نام انجام شده و روند آن کاملا شفاف است.

گفتنی است، دومین جشنواره طب ایرانی با اتمام مرحله داوری و اهدای جوایز به برگزیدگان هر یک از محورها در نوزدهم آبان‌ماه، برابر با «روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه»، خاتمه می‌یابد./ انتهای پیام

نظر شما