شناسهٔ خبر: 50300322 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توضیح باشگاه پیکان درباره نحوه تعامل با مهدوی‌کیا و تیم امید

باشگاه پیکان تهران طی تعاملی با کادرفنی تیم فوتبال امید ۲ بازیکن خود را به اردوی این تیم فرستاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم فوتبال امید ایران روز گذشته لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای حضور در مسابقات مقدماتی زیر23 سال قهرمانی آسیا را اعلام کرد که در این بین نام 3 بازیکن از پیکان دیده می‌شد. سامان فلاح، محمد مهدی محبی و علیرضا کوشکی 3 بازیکن پیکان بودند که در لیست مهدوی‌کیا قرار گرفتند. این در شرایطی است که تیم پیکان تهران با توجه به همزمانی دیدارهایش با مسابقات تیم امید به این 3 بازیکن نیاز مبرم داشت و در نهایت این موضوع طی یک توافق دو طرفه حل و فصل شد.

سعید دقیقی، مدیر تیم فوتبال و مشاور اجرایی مدیرعامل باشگاه پیکان در این خصوص گفت: توجه به فوتبال پایه و همکاری با تیم های ملی همواره در دستور کار باشگاه پیکان بوده است. در مساله پیش آمده نیز با وجود اینکه تیم فوتبال بزرگسالان ما دو بازی حساس در لیگ برتر در پیش دارد و نفرات دعوت شده به اردوی امیدها جزو نفرات اصلی تیم ما به شمار می‌روند، دوست داشتیم همکاری و تعامل داشته باشیم تا منافع ملی نیز حفظ شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دیدارهای تیم امید در فیفادی برگزار نمی‌شود، می‌توانستیم بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار ندهیم اما دوست نداشتیم وارد چنین فضایی بشویم. فلسفه کاری اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه ، مجتبی حسینی سرمربی محترم تیم فوتبال بزرگسالان و سایر اعضای مجموعه پیکان توجه به جوانان و استعدادهای فوتبالی است و به همین خاطر دوست داشتیم با تعامل این مساله را حل کنیم.

دقیقی درباره تصمیم اتخاذ شده تاکید کرد: در نهایت طی صحبت هایی که با مسئولان فدراسیون فوتبال و به خصوص مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید داشتیم، قرار بر این شد که علیرضا کوشکی در تیم ما باقی بماند و سامان فلاح و محمد مهدی محبی به اردوی تیم امید اضافه شوند. حتما می‌دانید از تیم ما در پست‌های هجومی دو بازیکن (محبی و کوشکی) به تیم امید دعوت شده بودند و برای اینکه ضربه بزرگ‌تری به پیکان و تیم امید نخورد، تصمیم بر این شد که از 3 بازیکن دعوت شده یکی در پیکان بماند و دو بازیکن همراه تیم امید باشند.

مدیر تیم فوتبال پیکان در پایان افزود: برای تیم فوتبال امید در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم با دست پر از این رقابت‌ها برگردند. همچنین بسیار علاقه‌مندیم کسب نتایج خوب در این تورنمنت پیش‌درآمدی برای شکسته شدن طلسم صعود چندین ساله به المپیک شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما