شناسهٔ خبر: 50299961 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بازی Age of Empires IV گلد شد

رضا مهرعلی

صاحب‌خبر -

در فاصله‌ی یک هفته از موعد انتشار بازی Age of Empires IV، توسعه‌ی این اثر استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس به پایان رسید و بازی مذکور اصطلاحا گلد شد.

Age of Empires IV که توسط استودیوهای رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment) و ورلدز اج (World’s Edge) توسعه داده شده است، اولین بازی جدید این فرانچایز سبک استراتژی ریل تایم در فاصله‌ی 16 سال از انتشار نسخه‌ی قبلی به حساب می‌آید که در سال 2005 عرضه شده بود. Age of Empires IV درست یک هفته‌ی دیگر و در تاریخ 6 آبان ماه 1400 (28 اکتبر 2021) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند مطابق میل خود نسبت به تهیه‌ی این بازی از فروشگاه مایکروسافت و یا دریافت آن از فروشگاه استیم اقدام نمایند. لازم یه ذکر است که بازی Age of Empires 4 از روز انتشار به سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس رایانه‌های شخصی نیز خواهد پیوست و مشترکین این سرویس می‌توانند به صورت رایگان به تجربه‌ی آن بپردازند.

این بازی در کنار یک کیفیت بصری مثال‌زدنی و پشتیبانی از وضوح تصویر 4K، هشت تمدن مختلف را نیز در خود جای داده است و چهار کمپین هم دارد که می‌توانید از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرید. گفتنی است که با انتشار Age of Empires IV، قابلیت‌هایی همچون نبردهای دریایی و بخش چندنفره هم مجددا در راه هستند.

شما همراهان گرامی می‌توانید اخبار مرتبط با بازی Age of Empires 4 را با مراجعه به این نشانی دنبال نمایید. در میان این مطالب مرتبط، پیشنهاد می‌کنیم تریلر تازه‌ی این بازی را که یکی از تمدن‌های جدید آن را معرفی می‌کند از دست ندهید. همچنین تماشای یک ویدئوی 90 دقیقه‌ای که مدتی پیش از گیم‌پلی نسخه‌ی بتای محدود این بازی لیک شد هم خالی از لطف نیست.

نظر شما در رابطه با بازی Age of Empires IV و به طور کلی فرانچایز Age of Empires چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

نظر شما