شناسهٔ خبر: 50293365 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سولسشر: منتقدان رونالدو این بازی را ببینند

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، واکنش جالبی به درخشش کریستیانو رونالدو داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد میزبان آتالانتا بود. شاگردان اوله گنار سولسشر شروع فاجعه باری داشتند و تا پایان نیمه اول با دو گل از حریف خود عقب افتادند. با این حال یونایتد در نیمه دوم عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و با به ثمر رساندن سه گل علاوه بر رقم زدن یک بازگشت بزرگ، سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد و به صدر جدول گروه صعود کرد.

 

گل پیروزی بخش منچستر یونایتد در مسابقه شب گذشته توسط فوق ستاره پرتغالی یعنی کریستیانو رونالدو به ثمر رسید تا این بازیکن در 36 سالگی نیز نشان دهد که همچنان یک بازیکن تعیین کننده است. اوله گنار سولسشر در پایان بازی گفت: "کریستیانو رونالدو جلوی دروازه عالی است. اگر کسی می خواهد از او به خاطر میزان کار و تلاش انتقاد کند، فقط کافی است این بازی را ببیند."

 

 

 

 

سولسشر در ادامه گفت: "در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم اما حریف از موقعیت خود استفاده کرد و به گل رسید. با این حال اگر ما می‌خواهیم نتیجه دلخواه را بگیریم باید از این اتفاق جلوگیری کنیم. به طور کلی ما عملکرد خوبی داشتیم اما آتالانتا از هیچ گلزنی کرد و بعد از آن هم از روی نقطه کرنر یک گل دیگر به ثمر رساندند. با این حال بچه ها اراده خود را از دست ندادند. آن‌ها خوش شانس ترین افراد جهان هستند زیرا برای منچستر یونایتد به میدان می‌روند که خواسته میلیون‌ها پسر و دختر در این دنیاست و باید بابت آن سپاسگزار باشند.

 

 

 

 

در بین دو نیمه مسابقه به بازیکنان گفتم که اگر ما به دنبال پیروزی هستیم باید زننده گل بعدی باشیم زیرا در آن صورت بود که می توانستیم به پیروزی برسیم.  در واقع تا وقتی که گل دیگری وارد دروازه ما نمی شد به پیروزی و بازگشت ایمان داشتم و همین اتفاق هم رخ داد."

نظر شما