شناسهٔ خبر: 50291921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

ساخت چندین واحد کلاس درس توسط امام محله شهرستان کارون + عکس

حوزه/ حجت‌الاسلام حزابیان، با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، اقدام به ساخت چند واحد کلاس درس، برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت منطقه کرده است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام داوود حزابیان، امام محله شهرستان کارون اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به آغاز مراحل ساخت یک واحد کلاس درس در مدرسه دولتی لقمان، اظهارداشت: حضوری شدن کلاس‌های مدرسه و افزایش جمعیت دانش آموزان و کمبود فضای آموزشی و مستطیع نبودن خانواده در فرستادن فرزندان خود به مدارس غیرانتفاعی، سبب شد که چند کلاس برای مدرسه دولتی در منطقه محروم کوت عبدالله ساخته شود.

وی با بیان اینکه تا کنون چند واحد کلاس در مدرسه مذکور با کمک خیرین ساخته شده است، گفت: هم‌اکنون نیز در حال ساخت یک واحد کلاس درسی دیگر برای دانش‌آموزان هستیم.

امام محله شهرستان کارون، با بیان اینکه هزینه ساخت این واحد کلاس درس، توسط خیرین جمع‌آوری‌شده، اذعان کرد: با توجه به محدود بودن بودجه جمع‌آوری‌شده، بنده نیز دست‌به‌کار شده و به همراه بنا، مشغول ساخت کلاس درس هستیم.

حجت‌الاسلام حزابیان، در پایان با بیان اینکه در این مسیر، همچنان نیازمند یاری مردم عزیز هستیم، گفت: در حال حاضر به سیمان، آجر، ماسه، گچ و سرامیک نیاز داریم. همچنین شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۶۵۸۰ به‌نام مرکز نیکوکاری امیرالمومنین(ع)، جهت دریافت کمک‌های نقدی مردم معرفی شده است.

نظر شما