شناسهٔ خبر: 50291712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وحدت احرار را باید در میدان عمل دنبال کنیم

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان بیان کرد: امروز همه ما اعضای جامعه اسلامی باید موضوع وحدت احرار را در میدان عمل دنبال کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمدرضا باوقار رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان در همایش بزرگ هفته وحدت اسلامی در قشم، گفت: وحدت اسلامی از ضرورت های امروز جامعه اسلامی و جهانی است.

وی افزود: تجربه قرن‌های گذشته همواره نشان‌دهنده موضوع  وحدت بوده و تاریخ گویای این است که هرگاه امت اسلام در کنار هم قرار گرفتند به سمت عزت و اقتدار رفتند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان اظهار کرد: از طرف دیگر هر زمان امت اسلامی به سمت تفرقه رفتند شکست و نابسامانی ایجاد شد و در دهه های اخیر شاهد بودیم که در منطقه که چه فشاری بر اسلام آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر باوقار در پایان خاطرنشان ساخت: امروز امیدواریم جامعه اسلامی وحدت احرار را در میدان عمل دنبال کند؛ وحدتی نه از سر اجبار؛ بلکه براساس باور به آن برسیم و به آن عمل کنیم.

براساس این گزارش، همایش هفته وحدت با حضور علی درویش‌پور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و نماینده سرپرست حجاج ایرانی، حجت‌الاسلام هادی اکبری، مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام  والمسلمین دکتر محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، امامان جمعه شیعه و اهل سنت شهر قشم و دیگر مسؤولان و علمای شیعه و اهل سنت هرمزگان و قشم در شهر لافت قشم برگزار شد.

انتهای پیام/3264

نظر شما