شناسهٔ خبر: 50291441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

کامبک شیرین منچستر با گل «رونالدو»؛ طوفان چلسی و بایرن در لیگ قهرمانان

ایرنا

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم‌های منچستریونایتد، چلسی، بایرن مونیخ، ویارئال و یوونتوس مقابل حریفان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) در چهار گروه و در ۶ دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ پیگیری شد و در پایان تیم‌های منچستریونایتد، چلسی، بایرن مونیخ، ویارئال و یوونتوس موفق شدند حریفان خود را از پیش رو بردارند. 

گروه E

بنفیکا ۰ - ۳ بایرن مونیخ

«لروی سانه» موفق شد در این بازی دبل کند. رابرت لواندوفسکی و اورتون (گل به خودی) نیز دیگر گل های بایرن را به ثمر برسانند.

باواریایی‌ها با این سه امتیاز ۹ امتیازی شدند و با اقتدار در صدر جدول ایستادند. بنفیکا نیز با همان چهار امتیاز در رده دوم قرار دارد. 

کامبک شیرین منچستر با گل «رونالدو»؛ طوفان چلسی و بایرن در لیگ قهرمانان

گروه F 

یانگ بویز ۱ - ۴ ویارئال

پینو، جرارد مورنو، آلبرتو مورنو وساموئل چاکوز چهار گل ویارئال را به ثمر رساندند. الیا نیز در دقیقه ۷۷ یکی از گل های تیم میزبان را جبران کرد.

ویارئال با پیروزی خارج از خانه مقابل یانگ بویز ۴ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آتالانتا در رده سوم قرار گرفت. یانگ بویز نیز با سه امتیاز در رده چهارم قرار دارد. 

کامبک شیرین منچستر با گل «رونالدو»؛ طوفان چلسی و بایرن در لیگ قهرمانان

منچستریونایتد ۳ - ۲ آتالانتا 

بدون شک زیباترین بازی این هفته از لیگ قهرمانان اروپا همین دیدار بود. جایی که آتالانتا در یک طوفان یک نیمه ای موفق شد توسط ماریو پاسالیچ و دمیرال با دو گل از شیاطین سرخ پیش بیفتند. اما این پایان کار برای منچستری‌ها نبود. 

شاگردان «اوله گونار سولسشر» در نیمه دوم به طور کامل متحول شدند و در دقیقه ۵۳ توانستند توسط مارکوس رشفورد به گل نخست خود برسند. فشار منچستر هر لحظه بیشتر شد و هری مگوایر که دفاع را به قصد گلزنی رها کرده بود موفق شد در دقیقه ۷۵ گل تساوی را به ثمر برساند. 

شاگردان «جان پیرو گاسپرینی» که تصور نمی کردند نتیجه را به منچستر واگذار کنند، بار دیگر غافلگیر شدند. این بار نوبت «کریستیانو رونالدو» بود که در سیصدمین بازی خود برای منچستر و در دقیقه ۸۱ هدیه سه امتیازی خود را به هواداران حاضر در اولدترافورد تقدیم کند. 

شیاطین سرخ با این پیروزی ۶ امتیازی شد و توانست به صدر جدول گروه خود صعود کند. آتالانتا نیز ۴ امتیازی ماند و در رده دوم قرار گرفت. 

گروه G 

لیل ۰ - ۰ سویا

سویا با سه امنتیاز در رده دوم و لیل با دو امتیاز در رده سوم قرار دارند. 

گروه H 

چلسی ۴ - ۰ مالمو

اندرس کریستنسن، جورجینیو (۲ گل) و کای هاورتز در این دیدار موفق شدند برای چلسی گلزنی کنند. روملو لوکاکو در این دیدار مصدوم شد و از زمین خارج شد.

شاگردان «توماس توخل» با این سه امتیاز ۶ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. مالمو نیز با صفر امتیاز در قعر جدول قرار دارد. 

کامبک شیرین منچستر با گل «رونالدو»؛ طوفان چلسی و بایرن در لیگ قهرمانان

زنیت ۰ - ۱ یوونتوس

تک گل ارزشمند دژان کولوسفسکی در دقیقه ۸۶ بانوی پیر را ۹ امتیازی کرد و به صدر جدول فرستاد. زنیت نیز با سه امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد. 

«سردار آزمون» از دقیقه ۶۲ وارد میدان شد و شاهد شکست تیمش بود. 

دیگر نتایج دیدارهای امشب لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است: 

گروه E

بارسلونا ۱ - ۰ دیناموکیف

گروه G 

سالزبورگ ۳ - ۱ وولفسبورگ

نظر شما