شناسهٔ خبر: 50291097 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برپایی دو نمایشگاه از صنایع غذایی و لیزینگ در اصفهان

هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی، بسته‌بندی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در اصفهان دایر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و بنابر اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، دو نمایشگاه صنایع غذایی و لیزینگ در فضای نمایشگاهی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع با حضور ۱۰۰ شرکت از استان‌های مختلف کشور در حال برگزاری می باشند.

این دو نمایشگاه با حضور برند‌های مطرحی همچون کامور، شیرین ارم سپنتا، هایسنس، به‌بن، اسوه صنعت، بلداجی، ماشین‌سازی عدیلی، خوشگوار، زبده، پارسیان عدل سپاهان، آوند پلیمر و ماشین‌سازی خرم برپا شده اند.

برگزاری جلسات تبادل نظر بین صاحبان صنایع مشارکت‌کننده و کارگاه‌های تخصصی در حوزه صنایع غذایی از جمله برنامه‌های جانبی هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی است.

چهارمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا نیز با مشارکت ۳۵ شرکت و برند‌های مطرحی مانند لوازم خانگی اسنوا، گروه خودروسازی MVM و لوازم خانگی دوو در قالب هشت‌هزار مترمربع فضای نمایشگاهی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ تا ۳۰ مهر در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان در پل شهرستان دایر است.

انتهای پیام/ص

نظر شما