شناسهٔ خبر: 50290154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پنجره نقل و انتقالات پدیده قبل از بازی با مس باز خواهد شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل باشگاه شهرخودرو گفت: به احتمال ۹۰ درصد پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال پدیده خراسان تا قبل از بازی هفته دوم لیگ برتر با مس رفسنجان باز شده و تیم با ترکیب اصلی به زمین خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

مسعود معمایی، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رضا بامداد، رییس هیات مدیره مجموعه شهرخودرو قول پیگیری بابت رفع مشکل پنجره را داده است و فعلا درگیر مکاتبات با فیفا و مذاکره برای پرونده "کوزین" است، که فرایند مقداری زمان بر است.

وی گفت: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته، مشکل پنجره تیم ۱۰۰ درصد تا هفته سوم لیگ و صف آرایی شهرخودرو مقابل تیم فوتبال هوادار رفع خواهد شد و تیم با ترکیب اصلی خود به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، عصر امروز - چهارشنبه - بازیکنان تیم پدیده در اعتراض به عدم پرداخت ۱۰ درصد دستمزد خود در موعد مقرر، حاضر به حضور در جلسه تمرین نشده بودند.

پس از این اعتصاب، بازیکنان در جلسه ای با مسوولان باشگاه مسائل و مشکلات مالی، فنی و مدیریتی تیم را طرح کردند و ظاهرا باشگاه نیز وعده هایی برای بازگشت بازیکنان داد اما بازیکنان حاضر به تمرین نشدند.

معمایی در این خصوص به ایرنا گفت: بیشتر مطالبات مطرح شده از سوی بازیکنان برحق است و فعلا پیگیر هستیم تا ۱۰ درصد دستمزد بازیکنان در سریع ترین زمان ممکن پرداخت گردد.

دیروز سه شنبه تیم فوتبال پدیده خراسان با ۱۳ بازیکن در نخستین بازی خود با آلومینیوم اراک در مشهد به میدان رفت و در شرایطی خاص توانست با تساوی بدون گل، بازی را به اتمام برساند.

ناهماهنگی در ثبت قرارداد بازیکنان، مدیریت ناهماهنگ باشگاه، عدم ثبت عنوان شهرخودرو در قالب کمیسیون ماده پنج به جای پدیده خراسان، مطالبات مالی بازیکنان کنونی و طلب "استفان کوزین" بازیکن سابق و در ادامه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم از جمله مشکلات متعدد باشگاه شهر خودرو، مالک تیم محبوب مشهدی پدیده است.

نظر شما