شناسهٔ خبر: 50290004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج):

فلسفه تشکیل بسیج جذب و استفاده از ظرفیت های حداکثری است

دامغان_ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: فلسفه بسیج جذب و استفاده از ظرفیت های حداکثری مردم محله برای دفاع از نظام، انقلاب و ترویج ارزش ها می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست با فرمانده هان خواهر وبرادر پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دامغان در حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه این شهرستان در سخنانی با تقدیر از فعالیت های فرمانده هان پایگاه ها در تحقق اهداف بسیج و برنامه های ابلاغی در سطح شهرستان دامغان اظهار کرد: خداوند بستر عمل صالح را برای شما فرمانده هان ایجاد کرده تا با نیت خالص در عرصه های متفاوت نقش آفرینی داشته باشید.

سردار دامغانی هدف امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج را پای کار بودن مردم برای دفاع از نظام و انقلاب بیان کرد و گفت: فلسفه بسیج جذب و استفاده از ظرفیت های حداکثری مردم محله برای دفاع از نظام، انقلاب، محرومیت زدایی، ترویج ارزش‌ها و مقابله با آسیب های اجتماعی می باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) تمدن اسلامی را از اهداف والای مجموعه بسیج و سپاه دانست و بیان کرد: امروز باید یک حرکت جهشی برای تمدن اسلامی داشته باشیم تا بتوانیم کارآمدی حکومت دینی را به جهانیان ثابت کنیم.

دامغانی گفت: هر پایگاه مقاومت باید در محله خود از انقلاب دفاع کند و در مسائل سخت، نیمه سخت و جنگ نرم راهبرد و تاکتیک داشته باشد و به امر قرارگاه محله مسجد محور نگاه ویژه ای داشته باشد.

او گفت: فرمانده پایگاه باید آسیب ها و مسائل محله را اولویت بندی کند و در مرحله بعد در راستای قرارگاه محله مسجد محور از ظرفیت حداکثری محله برای حل مسائل بهره ببرد.

دامغانی افزود: ما در جنگ نرم باید محله به محله از انقلاب دفاع کنیم و همچنین برای مقابله با این جنگ مساجد را به مساجد تراز انقلاب برسانیم تا به جامعه اسلامی و در نهایت به تمدن اسلامی دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این نشست تعدادی از فرمانده هان پایگاه ها به بیان دیدگاه های خود و فعالیت های مجموعه بسیج و سپاه ناحیه شهرستان دامغان پرداختند.

نظر شما