شناسهٔ خبر: 50289878 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقاد معاون فرماندار سیرجان از عملکرد اداره پست

معاون توسعه فرمانداری ویژه سیرجان با حضور در اداره پست، ضمن بازدید از روند ارسال مرسولات پستی، با رییس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  اکبر عباسپور معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری سیرجان اداره پست را یکی از ارکان مهم و حساس کشور دانست و گفت: شرکت پست می‌تواند در راستای خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهادها، خدمات مناسب را به مردم در سراسر کشور ارایه دهد و همچنین نقش مهمی در کاهش تردد ترافیکی و هزینه‌های مردم دارد.

او با انتقاد از عملکرد اداره پست سیرجان در راستای ارسال مرسولات پستی از زمان شیوع بیماری کرونا که بعضا مورد نقد بسیاری از شهروندان قرار گرفته افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور خدمات اداره پست این شهرستان در ارسال مرسولات پستی در حد انتظار نیست و خدمت‌رسانی مناسبی ندارد که این امر نیاز به همکاری با فراهم کردن تجهیزات و نیروی انسانی لازم است .

او بیان کرد:  می‌طلبد تمهیدات مناسبی اندیشیده شود تا شهروندان از خدمات پستی خصوصاٌ خدمات نوین بهره‌مند شوند و ما هم در حد توان از اعتبارات دولتی کمک خواهیم کرد.

عباسپور تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه این شهرستان در همه بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، بر اساس آمار مردمی، تقاضای خرید یا ارسال بسته‌های پستی با حجم قابل توجهی افزایش یافته که در این راستا اداره پست متاسفانه اقدام به جذب پرسنل نکرده و با همین توان در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است و این موضوع، بار بسیار سنگینی را بر دوش کارکنان اداره پست سیرجان گذاشته و در نتیجه نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری سیرجان گفت: بدلیل گلایه‌های اخیر شهروندان مجبور به پیگیری موضوع و ارایه گزارش نبود مدیریت صحیح، جذب نشدن نیروی انسانی و افزایش تجهیزات و دیگر ضعف‌های موجود به استانداری کرمان هستیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما