شناسهٔ خبر: 50289782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهشت هشتم زرند رسما افتتاح شد

فاز اول مجموعه‌ گردشگری بهشت هشتم در سه راهی مسجد ابالفضل (علیه السلام) زرند به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزرش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  با حضور امام جمعه‌ موقت زرند، فرماندار جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال فاز اول مجموعه بهشت هشتم به بهره برداری رسید.

فرماندار زرند در این مراسم با اشاره به توسعه‌ شهرستان، ایجاد واحد‌های گردشگری و خدمات گردشگری را از ضروریات جامعه عنوان کرد و افزود: مدیریت شهرستان زرند به جدیت از طرح‌های اقتصادی و از جمله طرح‌های گردشگری حمایت و نسبت به رفع موانع از مسیر سرمایه گذاران تلاش خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت و رئیس دادگستری زرند نیز دراین مراسم گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی همین طرح‌هایی که با اجرای آن تعدادی اشتغال ایجاد شود.

او با انتقاد از خروج سرمایه از شهرستان افزود: در شهرستان زرند سرمایه‌های سرگردان فراوانی وجود دارد که مدیران باید با تشویق سرمایه گذاران نسبت به سرمایه گذاری در شهرستان اقدام کنند و باعث رشد و رونق اقتصادی خصوصا عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب شود.

رییس دادگستری زرند با اعلام حمایت از اشتغال خانگی و تولیدات روستایی تصریح کرد: در مجموعه‌های گردشگری باید فرصتی برای عرضه‌ تولیدات روستایی و صنایع دستی هم فراهم شود چرا که غالب گردشگران و مسافران علاقمند به این نوع محصولات هستند که البته زمینه‌ اشتغال و رونق اقتصادی را فراهم میسازد.

محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی زرند نیز گفت: با بهره برداری از این مجموعه برای ۵ نفر بصورت مستقیم و ۲۰ نفر بصورت غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده و در آینده فضا‌های اقامتی، تفریحی، آلاچیق در آن راه اندازی می شود.

او اظهار کرد: تعداد اشتغال این مجموعه به ۳۰ نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

نظر شما