شناسهٔ خبر: 50289771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هفته ششم لیگ برتر فوتسال فردا با ۲ دیدار شروع می‌شود

هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۲ بازی در شهر‌های اصفهان و مشهد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۲ مسابقه و به صورت همزمان از ساعت ۱۷ در شهر‌های اصفهان و مشهد شروع می‌شود. در حساس‌ترین بازی این هفته ۲ تیم فرش آرای مشهد و مس سونگون به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد آغاز خواهد شد.

فرش آرا در بازی هفته گذشته خود برابر تیم ملی حفاری اهواز قرار گرفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه پر گل ۴ بر یک شکست دهد. حال این تیم فردا در دیداری سخت و دشوار باید برابر شاگردان حمید بیغم در تیم مس سونگون قرار بگیرند که هفته گذشته توانستند مقاومت البرز را ۳ بر ۲ شکست دهند. تیم فوتسال مس سونگون تا قبل از برگزاری هفته ششم مسابقات لیگ برتر با ۱۲ امتیاز بعد از سن ایچ ساوه در رده دوم جدول قرار دارد و فرش آرای مشهد هم با ۷ امتیاز جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است.

دیگر بازی مهم فردا بین تیم‌های سپاهان اصفهان و زندی بتن کلاردشت برگزار می‌شود. سپاهانی‌ها که این فصل برای اولین بار در لیگ برتر حاضر شده اند، در بازی هفته گذشتنه خود برابر شهروند ساری قرار گرفت و در پایان موفق شد با نتیجه پر گل ۳ بر یک حریف مازندرانی خود را شکست دهد. اصفهانی‌ها تا قبل از برگزاری هفته ششم با ۶ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند.

بیشتر بخوانید

همچنین تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت هم بعد از صعود به رقابت‌های لیگ برتر تا اینجای کار بسیار خوب کار کرده است. به طوری که این تیم در بازی هفته گذشته خود مقابل چیپس کامل مشهد قرار گرفت و در پایان موفق شد حریف مشهدی خود را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد. زندی بتن با این پیروزی ۹ امتیازی شد و رده پنجم جدول را در اختیار دارد.

سایر مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۳۰ مهر ماه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی‌ها گیتی پسند اصفهان به مصاف مجتمع فردوس قم می‌رود و سن ایچ ساوه هم مهمان چیپس کامل مشهد خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما