شناسهٔ خبر: 50289495 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها صورت گرفت؛

واریز بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد به حساب وزارتخانه های کشاورزی و بهداشت

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از پرداخت هزار و ۲۴۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به وزارت جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امید حاجتی گفت: ۲۷۵ میلیارد  تومان به وزارت جهاد کشاورزی برای خرید نهاده، عوامل تولید، خریدتضمینی محصولات بخش کشاورزی از جمله زعفران به این وزارت خانه پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال و در مرحله اول، هزار و  ۷۳۷ میلیارد تومان به وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شد که با احتساب این واریزی تاکنون در مجموع ۲ هزار و  ۱۲۵ میلیارد تومان اختصاص و به این وزارت خانه پرداخت شده است تا در ردیف مربوطه هزینه کند.

بیشتر بخوانید 

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: در بودجه امسال درخصوص اختصاص یارانه برای نهاده، عوامل تولید، خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی ۳ هزار و ۴۵۰  میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که در صورت تحقق منابع به صورت کامل به وزارتخانه مربوطه پرداخت خواهد شد.

پرداخت بیش از هشتصد میلیارد تومان برای حمایت از مددجویان

وی از پرداخت ۸۶۳ میلیارد تومان به سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: از این مبلغ۲۶۶ میلیارد تومان به سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد که با احتساب واریز مرحله قبل به مبلغ ۲ هزار و ۳۹۹ میلیارد تومان در مجموع از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ ۲ هزار ۶۶ میلیارد تومان به این سازمان برای حمایت از مددجویان پرداخت شده است.

حاجتی ادامه داد: مبلغ ۵۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است که با احتساب ۵هزار و ۸۳۶ میلیارد تومان واریزی مرحله اول در سال جاری در مجموع مبلغ ۵ هزار و ۶۸ میلیارد تومان از این محل به حساب کمیته امداد حضرت امام (ره) پرداخت شده است.

به گفته وی سازمان هدفمندی مبلغ ۱۸۳ میلیارد تومان از محل منابع درآمدی تبصره ۱۴ قانون بودجه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت کرده است. البته پیش از این نیز مبلغ ۵۸۰ میلیارد تومان نیز در مرحله اول به این وزارتخانه پرداخت شده بود که مجموع این واریزی‌ها به مبلغ ۶۸۸ میلیارد تومان رسید.

پیش بینی می شود در صورت تامین منابع درآمدی این ردیف هزار و۱۸۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما