شناسهٔ خبر: 50289470 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

توسعه خدمات ارتباطی به روستاهای استان جدی دنبال می‌شود | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران گفت: توسعه زیرساخت ارتباطی به مناطق روستایی و کم برخوردار یکی از برنامه‌های اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و با قوت تا رسیدن به اهداف تعیین شده دست می یابیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات استان اظهار کرد: توسعه زیرساخت ارتباطی به مناطق روستایی از اولویت‌های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است و همسو با سایر استان‌های کشور تلاش می کنیم کیفیت دسترسی مردم این مناطق را ارتقا دهیم.
وی افزود: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه وزارت ارتباطات مکلف است تا سال پایانی برنامه ششم توسعه حداقل ۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به شبکه ملی اطلاعات متصل کند؛ و با ایجاد دسترسی خدمات ارتباطی و اینترنت پرسرعت بستر لازم را برای ارائه ۴ خدمت (مالی آموزشی بهداشتی و کشاورزی) برای روستاییان عزیز فراهم کند.
رضایی بیان کرد: به فضل الهی تاکنون بیش از ۹۰ درصد روستاهای کشور دارای دسترسی شه‌اند و تلاش می کنیم هر چه سریعتر صد در صد برسیم.
مدیر کل ارتباطات استان تهران گفت: خوشبختانه استان تهران در این خصوص نیز در دسته استانهای پیشرو است و اغلب روستاهای استان از خدمات ارتباطی مناسب بهره مند هستند تلاش می‌کنیم تنوع سرویس دهنده و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

نظر شما