شناسهٔ خبر: 50287148 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امنیت آسمان شرق در گرو رشادت های پدافند هوایی

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق گفت: امروزه امنیت هوایی شرق کشور حاصل تلاش فرماندهان و رشادت‌های نیرو‌های پدافند هوایی است که به صورت شبانه‌روزی حرکات و فعالیت دشمنان را رصد می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، همزمان با هفته وحدت امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با حضور در ستاد فرماندهی مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله (ص)  خراسان‌جنوبی با سردار سرتیپ دوم «محمدی» فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله (ص) بیرجند دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در این دیدار گفت: یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیرو‌های مسلح قدرتمند آن است که این اقتدار نظامی در سایه وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح محقق می‌شود.

 امیر سرتیپ دوم پرویز به وحدت و همدلی بین پدافند هوایی و سایر نیرو‌های مسلح اشاره کرد و افزود: وحدت نیرو‌های مسلح موجب هم‌افزایی و تقویت بیش از پیش بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه دفاع هوایی می‌شود.

وی مأموریت اصلی و ذاتی مرزبانان را حفظ و صیانت از مرز‌های کشور دانست و مطرح کرد: سلحشوران و ایثارگران مرزبانی با مجاهدت وصف ناشدنی برای انجام موفق مأموریت‌های خود در تلاش هستند.

در ادامه سردار سرتیپ دوم محمدی فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله (ص) خراسان‌جنوبی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق، گفت: امروز امنیت هوایی شرق کشور حاصل تلاش فرماندهان و رشادت‌های نیرو‌های پدافند هوایی است که به صورت شبانه‌روزی حرکات و فعالیت دشمنان را رصد می‌کنند.

وی تأکید کرد: پدافند هوایی مجموعه‌ای کاملاً تخصصی و دانش بنیان است و امروز در عالی‌ترین سطح تخصصی در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کند.

فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله (ص) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مرزبانی استان و این مرکز در راستای تحکیم وحدت بین نیرو‌های مسلح و هم‌افزایی بیشتر از هیچ کوششی برای همکاری با مجموعه پدافند شرق دریغ نخواهد کرد و تمامی پاسگاه‌های انتظامی مستقر در استان آمادگی همکاری همه‌جانبه با شبکه یکپارچه پدافند هوایی را دارند.

انتهای پیام / ط ا

نظر شما