شناسهٔ خبر: 50271728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

چالش باشگاه‌ها و تیم امید: تکلیف این هشت بازیکن نامشخص است

هشت بازیکن لیگ برتری برای شرکت یا عدم شرکت در اردوی تیم امید با چالش مواجه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال امید با برگزاری هفته اول لیگ برتر، آماده عزیمت به تاجیکستان و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود اما چالش میان باشگاه‌های لیگ برتری و مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز برطرف نشده است.

مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا در فیفادی برگزار نمی‌شود و به تیم دلیل که باشگاه‌های لیگ برتری در جریان مسابقات به بازیکنان خود نیاز دارند، در حال حاضر مشخص نیست که حاضر به همکاری با فدراسیون باشند یا خیر.

در حال حاضر سه باشگاه گل گهر سیرجان، استقلال و پیکان تهران سه باشگاهی هستند که گفته می‌شود حاضر به شرکت بازیکنانشان در مسابقات تاجیکستان نیستند.

حسین نخودکار از گل گهرسیرجان، امیرعلی صادقی، علیرضا رضایی، امیرحسین حسین‌زاده و سبحان خاقانی از استقلال، سامان فلاح، محمد مهدی محبی و علیرضا کوشکی از پیکان اسامی این هشت بازیکن بلاتکلیف است.

به این دلیل که مسابقات هفته سوم در تاریخ دوازدهم آبان‌ماه و هفته چهارم هم در تاریخ شانزدهم آبان ماه برگزار می‌شود اکنون این سه باشگاه لیگ برتری به دلیل اینکه تیم امید روز دهم به ایران بازمی‌گردد، با حضور بازیکنان‌شان در این اردو مخالفت بعمل آورده‌اند.

تیم امید ایران در گروه B این مسابقات با تیم‌های نپال، تاجیکستان و لبنان همگروه است و این رقابت‌ها از ۳ لغایت ۹ آبان ماه به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا آبان ماه در ۱۱ گروه برگزار می شود که تیم های اول به همراه ۴ تیم برتر دوم به دور نهایی بازی‌ها صعود می کنند. مرحله نهایی این مسابقات در خرداد ۱۴۰۱ به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود.

 

نظر شما