شناسهٔ خبر: 50267586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفته نخست لیگ برتر فوتبال؛

قلعه‌نویی و تار‌تار به دنبال شروع پرقدرت

امروز در چارچوب لیگ برتر فوتبال 2 بازی مهم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ یکی از مهم‌ترین دیدار‌های هفته عصر امروز در سیرجان برگزار می‌شود. دیداری بین گل‌گهر و تراکتور. دیدار تیمی پرستاره مقابل تیمی که ستاره‌‌هایش را از دست داده است.

گل‌گهر در فصل نقل و انتقالات عالی بود و تا توانست بازیکن خوب جذب کرد. آن‌ها حالا به دنبال کسب سهمیه هستند هرچند که فصل گذشته هم با تیم رده چهارمی تراکتور هم‌امتیاز بودند و شانس کسب سهمیه (در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی) را داشتند. گل گهر مربی‌اش را حفظ کرده، نقاط ضعف را کامل کرده،‌ ستاره خریده و تمام عوامل مورد نیاز برای موفقیت را دارد.

در سمت مقابل تراکتور مانند همیشه پرحاشیه و ناامیدکننده است. این تیم به شدت مشکل مدیریتی دارد و خود فیروز کریمی هم پس از مدت‌ها حضور در شبکه‌های تلویزیونی تصور نمی‌کرد بازهم به سطح اول برخواهد گشت. تراکتور مقابل النصر آن‌قدر ضعیف نبود اما حتی خوش‌بین‌ترین هواداران تیم تبریزی هم تصور نمی‌کنند فصل پیش رو با جام برای‌شان توام شود. شانس سیرجانی‌ها بیشتر از تبریزی‌ها است و روی کاغذ باید گل‌گهر را برنده بدانیم.

در یکی دیگر از دیدارهای مهم در آبادان، صنعت‌نفت میزبان ذوب آهن است. نفت تا امروز چندان بی‌حاشیه نبوده و سرمربی‌اش چندبار تغییر کرده است. منصوریان چند وقت پیش به کرونا دچار شد تا چند جلسه تمرینی تیمش را از دست بدهد. نفتی‌ها خریدهای چندان بزرگی هم نداشته‌اند و شاید جبیره و بوعذار را بتوان مهم‌ترین خریدهای این تیم دانست.

در سمت مقابل ذوب‌آهن شرایط بهتری دارد. تار‌تار مدت‌هاست تمرینات تیم خود را آغاز کرده هرچند این تیم هم مانند صنعتنفت خرید‌های بزرگی نداشته اما حاشیه‌ای در این تیم وجود ندارد و انتظار می‌رود آن‌ها بین 10 تیم اول قرار گیرند. احتمال تساوی در این دیدار بسیار بالاست.

انتهای پیام/ 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما