شناسهٔ خبر: 50267473 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

فیلم خلاصه بازی لیورپول و اتلتیکومادرید+ ویدئو گل‌ها| انتقام نصفه‌ونیمه کلوپ از سیمئونه

یورگن کلوپ و لیورپول موفق شدند در جدالی دوباره بعد از چند سال انتقامی نصفه و نیمه از سیمئونه و اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا بگیرند.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش/شهرآرانیوز، گروه B لیگ قهرمانان اروپا امشب شاهد برگزاری ۱ دیدار بزرگ میان لیورپول و اتلتیکومادرید بود. دیداری که بوی انتقام می‌داد، انتقام حذف آنفیلدی‌ها در برابر شاگردان سیمئونه این بار با آلیسون.

لیورپول بازی را خوب شروع کرد و موفق شد در همان ۲۰ دقیقه نخست توسط کیتا و میلنر به گل برسد، اما گریژمان در متروپولیتانو با به ثمر رساندن ۲ گل زیبا در دقایق ۲۰ و ۳۴ اتلتیکو را به بازی برگرداند.

در نیمه دوم، اما داور مسابقه اجازه نداد شب درخشان گریژمان ادامه یابد و این بازیکن فرانسوی را در دقیقه ۵۲ با کارت قرمز از زمین اخراج کرد.

در ادامه لیورپول که ۱ یار بیشتر داشت، موفق شد در دقیقه ۷۷ توسط محمد صلاح به گل برتری دست یابد. کرچه داور مسابقه یک ضربه پنالتی هم برای اتلتیکو اعلام کرد، اما این تصمیم توسط کمک داور ویدئویی رد شد تا بازی با همین نتیجه ۳ بر ۲ به اتمام برسد.

لیورپول در پایان دور رفت مرحله گروهی ۹ امتیازی شد و صعودش تا حد زیادی به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی شده‌است. رقابت اصلی برای صعود به عنوان تیم دوم میان تیم‌های اتلتیکومادرید و پورتوی پرتغال است که با ۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول ایستاده‌اند.

آث میلان نیز بدون امتیاز در رده آخر قرار دارد.

ویدئو بازی اتلتیکومادرید و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

<div id="video-display-embed-code_382168" ><script defer type="text/JavaScript" src="https://shahraranews.ir/fa/news/play/embed/84699/382168?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما