شناسهٔ خبر: 50267319 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

میثم رضاپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال را خوب آنالیز کرده‌ایم/ می‌خواهیم گام اول را محکم برداریم

مربی جوان تیم فوتبال هوادار بر این باور است این تیم با وجود این‌که اولین تجربه حضور در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، می‌تواند پدیده فوتبال ایران لقب بگیرد.

صاحب‌خبر -

میثم رضاپور، مربی تیم فوتبال هوادار تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا در خصوص شرایط تیمش در فصل بیست و یکم اظهار داشت: در زمان خوب و مناسبی برنامه های پیش فصل مان را آغاز کردیم و با اردو و بازی های دوستانه خوبی که داشتیم از شرایط مطلوبی برخوردار شده ایم. تیم ما در فصل نقل و انتقالات نیز وضعیت خوبی داشت و ضمن حفظ اسکلت اصلی تیم، 5-6 بازیکن خوب و باتجربه را به خدمت گرفته ایم و آماده هستیم تا فصل موفقی را پشت سر بگذاریم.

دستیار رضا عنایتی با تاکید بر این‌که تیم هوادار تیم ناشناخته‌ای برای حریفانش محسوب می‌شود، افزود: این که تیم ما تیم ناشناخته ای است می تواند برای ما در هفته های ابتدایی پوئن خوبی باشد.

رضاپور با اشاره به بازی اول تیم هوادار برابر استقلال به خبرنگار برنا گفت: استقلال تیم خوبی است و ما هم به خوبی حریف را آنالیز کرده و برای تقابل با این تیم آماده هستیم. اگرچه حریف ما حریف سرسختی است ولی آماده هستیم گام اول مان در لیگ برتر را محکم برداریم.

بازیکن پیشین پرسپولیس که سابقه مربیگری در نفت مسجدسلیمان را نیز در کارنامه خود دارد در مورد هدف‌گذاری تیم هوادار به عنوان تیم تازه‌وارد به لیگ تصریح کرد: اگرچه ما تیمی تازه وارد و کم تجربه در لیگ برتر هستیم اما از نظر فنی و روحی آماده حضور موفق در لیگ هستیم. تیم یکدستی را در اختیار داریم و سال قبل هم با وجود این که در نیم فصل 6-7 بازیکن مان را از دست دادیم، موفق شدیم در مسیر حضور در لیگ برتر موفق عمل کنیم، به همین دلیل به توانایی مان ایمان داریم و هدف این است در پایان فصل رتبه تک رقمی را به دست آوریم.

انتهای پیام/ 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما