شناسهٔ خبر: 50266717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تلخ‌ترین پایان ممکن برای شب شیرین گریزمان(عکس)

آنتوان گریزمان، در ابتدای نیمه دوم دیدار برابر لیورپول با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان بعد از پشت سر گذاشتن دو فصل کاملا ناموفق در بارسلونا، در تابستان اخیر از این تیم جدا شد و دوباره به اتلتیکو مادرید بازگشت؛ با این حال بازگشت ستاره فرانسوی به واندا متروپولیتانو با واکنش مثبتی از سوی هواداران اتلتیکو مادرید روبرو نشد چراکه آنها اصلاً از نحوه جدایی گریزمان رضایت نداشته و نمی توانستند او را ببخشند.

 

گریزمان در روزهای ابتدایی حضور خود در اتلتیکومادرید نیز نتوانست عملکرد خوبی را ارائه دهد اما رفته رفته به نظر می‌رسد که این ستاره فرانسوی در ترکیب تیم دیه‌گو سیمئونه بیشتر جا می‌افتد؛ مسابقه امشب اتلتیکو برابر لیورپول در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا نیز کاملاً گواه این مسئله بود.

 

اتلتیکو مادرید در نیمه اول دیدار برابر لیورپول با دو گل زودهنگام از حریف خود عقب افتاد اما در ادامه آنتوان گریزمان دو بار دروازه حریف را باز کرد تا شاگردان دیه‌گو سیمئونه با نقش آفرینی ستاره فرانسوی بازگشت بزرگی را رقم زده باشند. با این حال در آغاز نیمه دوم یک پایان تلخ برای گریزمان رقم خورد؛ جایی که او بعد از یک خطای فوق العاده خطرناک و ضربه ای که با کف پا به صورت روبرتو فیرمینو وارد کرد به شکل مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما