شناسهٔ خبر: 50266661 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مجمع علمای لبنان

اتحاد مسلمین خنثی کننده توطئه های استکبار جهانی

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام تاکید کرد اتحاد مسلمین مهمترین عامل خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از بیروت، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام گفت: اتحاد مسلمین مهمترین عامل خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی است.

آیت الله رضا رمضانی گیلانی در نشستی با مجمع علمای مسلمین لبنان افزود: اتحاد مسلمین مهمترین اولویت امروز جهان اسلام برای مقابله با توطئه های استکبار و صهیونیسم جهانی است و دبیرکل حزب‌الله لبنان در این کشور و منطقه همه تلاشش در جهت همین وحدت و هم افزایی است.
آیت الله رضا رمضانی گیلانی تصریح کرد: علمای اهل سنت و شیعه در لبنان، نقش بسیار مهمی در آگاه سازی جامعه در برابر فتنه های آمریکا و دست نشانده های آنان در منطقه دارند.
همچنین در این نشست تعدادی از اعضای هیئت رئیسه مجمع علمای مسلمین درباره ضرورت توجه ویژه به مسئله فلسطین، بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری شان، مقابله با آشکارسازی روابط حکام خودفروخته عرب با رژیم صهیونیستی، مقاومت حافظ استقلال و حاکمیت لبنان و حفظ وحدت لبنان در برابر توطئه های آمریکا صحبت کردند.
<div id="video-display-embed-code_7136379"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3253021/7136379?width=350&height=250"></script></div>

نظر شما