شناسهٔ خبر: 50266545 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

تبلیغات/

شرایط خرید بهترین کفش کتونی

فروشگاه کتونی استور

صاحب‌خبر -

خرید کتونی

حتما شما هم تا به حال با این جمله مواجه شده­اید که پای قلب دوم است و سلامت آن به اندازه­ی سلامت قلب در بدن اهمیت دارد. قسمتی از پا که به عنوان قلب دوم انسان شناخته می‌شود از ساق پا به پایین است و در واقع کف پا که داخل کفش قرار می گیرد همان قسمتی که قلب پا نامیده می­شود. یکی از مهم‌ترین اصولی که سلامت قلب دوم را تضمین می‌کند انتخاب و خرید کتونی مناسب با نوع فعالیت ورزشی است.

 برای آماده‌سازی و خرید یک کتونی مناسب باید به نکات مختلف توجه کنیم. با توجه به اهمیت خرید کتونی مناسب در سلامت بدن و انجام درست انواع فعالیت­های بدنی در ادامه­ی مقاله قصد داریم نکات خرید کتونی و موارد مرتبط با آن را بررسی کنیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

خرید کتونی

 

نکات خرید کتونی اصل

در ابتدا اطلاعاتی در مورد خرید کتونی اصل را ارائه خواهیم کرد.  هنگامی که شما تصمیم می‌گیرید که یک کفش مارک و اصل بخرید مطمئن شوید که مشخصات کامل کفش از نوع کفش که مناسب چه مکانی است، چمن طبیعی، مصنوعی، داخلی، پیاده‌روی، والیبال و غیره باید به طور کامل بررسی شوند. کتونی­های اصل در بازار ایران به دلیل نوسانات موجود در بازار قیمت­های بالایی دارند و نمی­توان بدون بررسی ویژگی­های هر کفش و کاربرد و مدل آن برای خرید کتونی تصمیم گرفت.

 صرف زیبا بودن ظاهر کفش برند را ملاک انتخاب قرار ندهید چرا که کارایی کتونی می­تواند شما را به هدفی که در سر دارید برساند نه زیبایی در خرید کتونی.

در زمان خرید کتونی همه­ی فروشنده­ها از کفش­ها تعریف می­کنند و به شما اطمینان می­دهند که کفش­ها اصل هستند اما شما به حرف فروشنده اکتفا نکنید و از فروشنده  بخواهید تا جعبه­ی کفش را در اختیار شما قرار دهد تا بررسی کنید و آن را با مشخصات داخلی کفش مقایسه کنید. بررسی ظاهر جعبه و مقایسه­ی کد جعبه با کد کفش، یکی از اساسی‌ترین نشانه‌های یک مارک و کفش اصلی است و پس از دیدن تفاوت بین دو بخش می‌دانید که یک کپی از کفش اصل را در اختیار دارید.

کفش­‌های کپی در ظاهر به صورت خیلی ماهرانه کپی می­شوند و تشخیص از روی ظاهر بسیار سخت است. این مرحله یکی از اصلی­ترین مراحل خرید کتونی مناسب است اما اگر در این مرحله هم مشخصات یکی بود باز هم نکات دیگری را چک کنید چون متاسفانه برخی از کتونی­های فیک این مشخصات را هم یکسان درج می کنند تا خریدار گمراه شود.

پس از اینکه مشخصات در این قسمت کتونی یکسان نبود باید بخش اصلی کار یعنی ویژگی‌های فنی کفش کتونی بررسی شوند. خرید کتونی به آسانی که شما فکر می­کنید نیست. نمی­توان وارد یک مغازه شد و صرف اسم و رسم مغازه برای خرید کتونی اقدام کرد. گاهی اوقات کتونی­های فیک به قدری ماهرانه کپی شده­اند که حتی خود فروشنده هم متوجه کپی بودن آن نمی­شود.

 بررسی ویژگی­های فنی هر نوع کفش کتونی  نیازمند این است که شما قبل از این بدانید چه ویژگی‌هایی در هر نوع کفش کتونی وجود دارد و شما به دنبال چه ویژگی­های برای خرید کتونی هستید و چه فناوری‌های مورد استفاده، به منظور خرید کتونی برای شما مهم هست. در حال حاضر می­نوان گفت که کفش­های کتونی برند­های مختلف با فناوری­های جدید و متفاوتی عرضه می­شوند که هر کدام کارایی خاص خودشان را دارند و مهم است که شما بدانید دقیقا چه انتظاری از خرید کفش دارید.

پس از اقدام به خرید کتونی برای خودتان مشخص کنید که شما به دنبال خرید کفش اصل هستید یا خرید کتونی ارزان؟ بدانید که چه کتونی و با چه ویژگی­هایی می‌خواهید و سوار بر موج بازار نشوید. گول تعریف و تمجید فروشنده­ها را نخورید. کار فروشنده فروش کتونی و افزایش سودآوری است و او به هدف اصلی شما در ارتباط با خرید کفش اهمیتی نمی­دهد. بعد از اینکه کاملاً درک کردید که چه  نوع کتونی می‌خواهید، کار برای شما آسان‌تر خواهد بود و انتخاب شما محدود خواهد شد، این امر باعث می­شود تا در بین مدل­‌های مختلف کتونی موجود در بازار در هنگام خرید کتونی گیج و گمراه نشوید.

خرید کفش کتونی

نکته­ی مهم دیگری که در زمان خرید کتونی باید مد نظر داشته باشید، بررسی ظاهر کتونی در سایت­های معتبر خود برند است. قبل از رفتن به فروشگاه‌ها، حداقل یک‌بار ظاهر کفش خود را در اینترنت و یا در پای دوستان یا آشنایان خود ببینید و یا اگر می‌توانید عکسی از کفشی که می‌خواهید در گوشی داشته باشید و آن را با کتونی موجود در مغازه به دقت مقایسه کنید. برخی اوقات ایرادات ریزی در ظاهر مانند کوچک نوشته شدن لوگو بر روی کفش می­تواند به شما نشان دهد که کفش فیک است و توسط برند اصلی تولید نشده است.

از نظر برخی از افراد این امر در خرید کتونی مهم نیست اما اهمیت این امر زمانی است که شما پول زیادی بابت خرید کتونی اصل پرداخت می­کنید اما در واقع کتونی که دریافت می­کنید تفاوتی با کتونی­های عادی در بازار ندارد. هر نوع تغییر در نوشته­های روی کفش مانند تغییر در جای نوشتن لوگو، تفاوت در رنگ ، تغییرات گرافیکی می­توانند نشان دهنده­ی کپی بودن کفش باشند به همین دلیل توصیه می­شود که قبل از اقدام برای خرید کفش مدل و نوع کفش و عکس آن را از سایت برند چک و بررسی کنید.

نتیجه گیری

صرفا خرید کتونی اصل مهم نیست اما مهم است که شما بدانید دنبال خرید چه نوع کتونی در بازار هستید. اگر دنبال خرید کتونی عادی هم هستید باید کیفیت کفی، بدنه، ساختار آن و تناسب ساختار با هدفی که به دنبال آن هستید را بررسی کنید.

خرید کتونی بر خلاف تصور عمومی کار سختی است و اگر بخواهید کتونی مناسبی را در بازار پیدا کنید باید بدانید که کتونی­هایی که کفی صاف و بدون انحنا دارند برای استفاده روزمره و طولانی مدت اصلا انتخاب مناسبی نیستند و به مرور زمان سبب بروز کمر درد و زانو درد در شما می­شوند. در این مقاله نکاتی را که باید در زمان خرید کتونی خصوصا خرید کتونی های اصل مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم تا شما در هنگام خرید با توجه به این نکات خرید مناسبی داشته باشید و فریب سودجویان بازار را نخورید.

منبع: فروشگاه کتونی استور

نظر شما