شناسهٔ خبر: 50265707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نویدکیا: تیم مس رفسنجان بازی انتحاری ارائه کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان  درباره پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان اظهار کرد: نیمه اول خیلی بازی دلچسبی نبود، چون شرایط خوبی نداشتیم. بعد از آن مقداری ما و مقداری مس رفسنجان کنترل بازی را در دست گرفتیم.

او افزود: با وجود اینکه یکی، ۲ موقعیت نصفه و نیمه داشتیم، بازی معمولی بود، تا اینکه به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد. تیم ما خوب بازی می‌کرد، اما واقعیت این است که از دقیقه ۷۰ مس رفسنجان با تعویض‌هایی که کرد تصمیم گرفت بازی انتحاری را انجام دهد.

کمی از خودگذشتگی داشتیم بازی به اما و اگر کشیده نمی‌شد

سرمربی سپاهان بیان کرد: از آنجا به بعد با تعویض‌هایی که کردیم انتظار داشتیم خیلی بهتر بازی کنیم. باید از موقعیت‌ها خیلی بهتر استفاده می‌کردیم که متاسفانه سازماندهی خوبی در مسائل هجومی نداشتیم. اگر کمی ساختار و نظم و انضباط مان در حمله بهتر بود، اگر کمی از خودگذشتگی داشتیم شاید شرایط خیلی بهتر می‌شد و به، اما و اگر، پنالتی دقیقه آخر نمی‌کشید.

نویدکیا گفت: ۲۰ دقیقه آخر حریف فضا‌های خیلی خوبی به ما داد، اما متاسفانه خیلی بچه‌گانه موقعیت‌ها را از دست دادیم. باید در مورد این مسائل خیلی با تیم صحبت کنیم. اگر بخواهیم این طور بازی کنیم قطعا به مشکل می‌خوریم. باید منطقی‌تر بازی کنیم. نباید فضا‌های بازی را از دست بدهیم. باید در این مورد خوب تصمیم بگیریم و برنامه ریزی کنیم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه ممکن است این تیم مقابل تیم‌هایی که دفاع بهتری دارند برای گلزنی به مشکل بخورد، عنوان کرد: حرف شما را قبول می‌کنم، چون بازی اول است و ظاهر آن را می‌بینید. این سئوال منطقی است. از همین روز اول مشخص است این مشکلات را داریم. باید این واقعیت را قبول کنیم که تیم‌ها در نقش جهان به دنبال امتیاز هستند. حتی تصمیم می‌گیرند با سیستم‌هایی بازی کنند که فشردگی بیشتری در هافبک و دفاع داشته باشند.

با راهکار‌های بهتر باید به حریفان ضربه بزنیم

او افزود: باید راهکار‌های بهتری داشته باشیم تا به حریفان ضربه بزنیم، اما مشکل من بعد از دقیقه ۷۰ بود که موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و فضا‌های خیلی خوبی به ما دادند که متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

نویدکیا دربارع اعتراضاتی که نیمکت این تیم در بازی انجام می‌داد، گفت:به خاطر اخطاری که مرزبان گرفت شما سئوال می‌کنید. اعتراض داوری نبود. به خاطر اینکه بازی از جریان نیفتد پایش را در زمین گذاشت و برداشت. از لحاظ قانونی نباید این کار را می‌کرد. داور به این خاطر به مرزبان اخطار داد و بحث داوری نبود.

سرمربی سپاهان درباره عملکرد بازیکنان جدید تیمش اظهار کرد: از هر ۴ نفر و حتی فرشاد احمد زاده که در نیمه دوم اضافه شد، راضی بودم. خیلی خوب به تیم کمک کردند. هر ۴ بازیکن تا اینجا واقعا خوب به تیم کمک کردند و امیدوارم همین طور در آینده هم بتوانند کمک کنند.

نویدکیا گفت: به تیم مس رفسنجان هم باید به خاطر نیمه اول و بازی کاملا هوشمندانه‌ای که انجام دادند خسته نباشید بگویم. از هوادارانمان تشکر می‌کنم. امروز با اینکه تعدادشان زیاد بود و اتوبوس را همراهی کردند، هیچ کس جلوی اتوبوس نیامد. به راحتی به ورزشگاه رسیدیم. امیدوارم همیشه همین طور به ما کمک کنند که مشکلی برای تیم به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید

سپاهان اصفهان ۲ - مس رفسنجان صفر/شاگردان نویدکیا اولین گام خود را محکم برداشتند

انتهای پیام/

نظر شما