شناسهٔ خبر: 50265620 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دانلود سریال نیسان آبی قسمت اول ( قسمت 1 نیسان آبی ) کامل

دانلود سریال نیسان آبی قسمت اول نیم بها کامل و قانونی که در ادامه می توانید به دانلود قسمت اول ۱ سریال نیسان آبی قسمت 1 با کیفیت عالی بپردازید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال نیسان به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. که قسمت اول سریال نیسان آبی روز چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود سریال نیسان آبی قسمت اول 1 کامل و قانونی با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها بپردازید.

************************

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت 1 اول روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت اول

************************

 

خلاصه داستان قسمت اول سریال نیسان آبی

در قسمت ۱ اول نیسان آبی همه ماجرا از صبح یک روز بهاری در شکرآباد شروع شد، جایی که جمشید قاسم پور از زندان آزاد شد و رضا خرسند هم بالاخره کار پیدا کرد. ولی یک اتفاق همه چیز را بهم ریخت…

2222

بازیگران سریال نیسان آبی قسمت 1

در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی حسین یاری بازیگر سریال نیسان آبی

حسین یاری حسین یاری متولد 16 دی 1346 در لنگرود گیلان و بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون است. او بازیگری را از سال ۱۳۵۸ در سن ۱۲ سالگی با نمایش «گندم‌های خونین» آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزهٔ اندیشه و هنر اسلامی پیوست. در سال ۱۳۶۲ برای نخستین بار بازیگری جلوی دوربین فیلمهای ۱۶ میلیمتری «وارث» و «سرباز کوچک» را تجربه نمود.

شهرت ایشان سال 1375 با سریال «مردان آنجلس» به کارگردانی فجر الله سسلحشور در نقش ژولیوس شروع شد تا اینکه سال 1380 با سریال شب دهم به اوج رسید.

قای یاری در سال 1374 برای بازی در فیلم سینمایی «آخرین مرحله» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل در جشنواره بین المللی فیلم فجر شد

وی در سال 1378 هم برای بازی در فیلم سینمایی «بلوغ» دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد از هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر را بدست آورد.

بازی حسین یاری در نقش حیدر خوش مرام در مجموعه «شب دهم» که نوروز ۱۳۸۱ و مقارن با ماه محرم از شبکه اول سیما پخش شد، او را به اوج محبوبیت و شهرت رساند.یاری در فیلم های سینمایی بسیاری همچون پدر آن دیگری، سعادت آباد، میم مثل مادر و مزار شریف حضور داشته است.

3333

سریال حرفه ای نام جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت دوم سریال حرفه ای بپردازید.

دانلود سریال حرفه ای قسمت دوم

در قسمت قبل سریال حرفه ای، سیامک ماموریتی را به سرانجام می‌رساند. سپس از رییس فرصتی می‌خواهد تا به کاری شخصی رسیدگی کند و…

از دانلود قسمت اول سریال نیسان آبی قسمت 1 و تماشای آن لذت ببرید.

 

نظر شما