شناسهٔ خبر: 50265355 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این جوانان حرف های بیشتری برای گفتن خواهند داشت

دقیقی: مهدوی‌کیا و فدراسیون نگذارند آسیب ببینیم

سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران ابراز امیدواری کرد فدراسیون و سازمان لیگ طوری برنامه ریزی کنند که تیمش از نداشتن بازیکنان امید ضرر نکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی بعد از تساوی بدون گل پیکان و نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمش عنوان کرد: ما تیم جوان و بااستعدادی داریم. همیشه بازی های اول برای تیم هایی که بازیکن جوان دارند، سخت است. تیم مسجدسلیمان تیمی منسجم است و سعی کردیم که بتوانیم از شروع بازی قوی عمل کنیم. انشاالله به مرور زمان حرف های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.


وی درباره تعامل پیکان با تیم امید و حضور مهدوی کیا در ورزشگاه شهرقدس بیان کرد: ما 3 بازیکن در تیم امید داریم که همه آنها فیکس هستند. امروز هم آنها را دیدید. ما به دنبال آن هستیم که با فدراسیون تعامل داشته باشیم. به مهدوی کیا هم ارادت ویژه داریم اما باید منافع باشگاه پیکان حفظ شود. اگر تیمی که در پرورش بازیکنان جوان نقش زیادی دارد، دو بازی متوالی این نفرات را نداشته باشیم خوب نیست. واقعا نباید ما آسیب ببینیم. امیدوارم راهکاری پیدا کنند و ریاست فدراسیون و سازمان لیگ کاری کنند که نیازها برآورده شود.

 

 

 

 


دقیقی  در پایان افزود: این بازی ها در فیفا دی نیست و قوانین فیفا این است که می توانیم بازیکن ندهیم. البته قانونی در هیات رییسه مصوب شده که اگر بازیکن نرود، می تواند منجر به مصدومیت شود. البته این قانون منبع درستی ندارد. ما تابع قوانین فیفا هستیم و باید طوری باشد که در قالب تعامل موضوع جلو برود. ما برای تیم ملی امید آرزوی موفقیت داریم اما باید منافع ما هم حفظ شود. خواهش مان این است که کاری کنند تا ما آسیب نبینیم.

برچسب‌ها:

نظر شما