شناسهٔ خبر: 50265119 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان زنجان:

در زیست بوم جدید باید سراغ طرح های ابتکاری جدید برویم

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان زنجان در گفت و گوی اختصاصی با بیان اینکه طی دو سال اخیر شاهد پیشرفت های محسوسی به لحاظ کمی و کیفی با حضور کارشناسان و مدیران متخصص قرآنی بودیم، تاکید کرد: در زیست بوم جدید باید سراغ طرح های ابتکاری جدید برویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، «محمد جواد رضایی» در گفت و گو با ستاد خبری چهارمین دوره توانمند سازی رؤسا، کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش که به میزبانی این اداره کل طی روزهای 26 تا 28 مهرماه 1400 در حرم مطهر امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، اظهار داشت: امیدواریم تجاربی که در دوران دو ساله کرونا در زمینه استفاده از ظرفیت های مختلف مانند فضای مجازی ایجاد شد، پس از این دوران فراموش نشده و با برطرف کردن نواقص، آن را تقویت کرد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان زنجان گفت: اجرای فعالیت های قرآن، عترت و نماز در شرایط کرونایی، با سختی های خاص خودش مواجه بوده که با برگزاری دوره های آموزشی و توانمند سازی این چنینی و زمینه سازی برای تبادل تجربیات، می توان بخشی از این مشکلات را حل کرد.
رضای افزود: آموزش و پرورش استان زنجان در سال های اخیر توفیقات خوبی در اجرای طرح هایی متعددی از جمله؛ پویش احلی من العسل، اجرای پویش هر خانه یک محفل، و پویش جشن تکلیف در خانه داشته است.

 

نظر شما