شناسهٔ خبر: 50265057 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان آذربایجان شرقی تاکید کرد:

دوره های توانمندسازی تدریس قرآن برای معلمان ابتدایی ضروری است

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان آذربایجان شرقی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی و توانمند سازی به ویژه برای معلمان دوره ابتدایی در بحث روش تدریس روخوانی و روانخوانی ضروری بوده و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، «محمد صادق زاده» در گفت و گو با ستاد خبری چهارمین دوره توانمند سازی رؤسا، کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش که به میزبانی این اداره کل طی روزهای 26 تا 28 مهرماه 1400 در حرم مطهر امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، اظهار داشت: با عنایت خداوند متعال و توجهات ائمه معصومین (ع) و تلاش همه همکاران دلسوز، فعالیت های قرآن، عترت و نماز به رشد و بالندگی خوبی در استان ها رسیده است.
وی افزود: هر روز شاهد ارتقای کیفیت فعالیت ها هستیم و روز به روز برنامه ها و طرح های جدیدی در استان ها انجام می شود.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان آذربایجان شرقی راه اندازی پایگاه های تخصصی حفظ قرآن کریم در مناطق مرزی و عشایری، و راه اندازی نهضت نمازخانه سازی و تجهیز نمازخانه های مدارس را از جمله تجربیات آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی عنوان کرد.
صادق زاده گفت: ما در استان، توسعه مراکز دارالقرآن الکریم، ساماندهی هیئت های دانش آموزی و مدیریت دبیرخانه پایگاه مجازی مراکز دارالقرآن الکریم را به صورت جدی پیگیری کردیم و به حمدالله به دستاوردهای خوبی رسیدیم.

 

نظر شما