شناسهٔ خبر: 50264795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بیشتر از 72درصد از دانش آموزان استان اصفهان در برابر کرونا واکسینه شدند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: خوشبختانه واکسیناسیون کرونا روال خوبی را در استان پیدا کرده است طبق آماری که تا روز گذشته وزارت آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد بالای ٧٢ درصد از دانش آموزان استان واکسینه شده اند.

صاحب‌خبر -

آذر کیوان امیرپور در گفت و گو با خبرگزاری بسج اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه واکسیناسیون کرونا روال خوبی را در استان پیدا کرده است طبق آماری که تا روز گذشته وزارت آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد بالای ٧٢ درصد از دانش آموزان استان واکسینه شده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه در روزهای اول واکسیناسیون کند پیش می رفت ولی اکنون روال واکسیناسیون مطلوب است، عنوان کرد: واکسن سینوفارم برای واکسینه شدن دانش آموزان درنظرگرفته شده است.

امیرپور بیان کرد: رده سنی ١٢ تا ١٨ سال از اواخر شهریور ماه اقدام به انجام واکسیناسیون کرده اند امیدواریم تا پایان مهرماه دز اول واکسیناسیون تمام شود و دانش آموزانی که هنوز واکسن نشده اند مراجعه کنند.

وی افزود: طبیعتا در آبان ماه نوبت دز دوم واکسیناسیون است و تا پایان آبان دز دوم واکسیناسیون پایان می یابد امیدواریم از اواسط آبان ماه با خیالی آسوده مدارس را بازگشایی کنیم.

نظر شما