شناسهٔ خبر: 50264033 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لئوناردو بونوچی:

باید به همان تیم قبل از رونالدو تبدیل شویم

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس خواهان تبدیل شدن این تیم به باشگاه چند سال قبل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نتایج یوونتوس نسبت به هفته های قبل تغییر محسوسی داشته و این تیم در هفت مسابقه اخیر خود شکستی پذیرا نشده است. بیانکونری فردا شب در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان به مصاف زنیت می رود و لئوناردو بونوچی مدعی شد یوونتوس باید دوباره به تیم دوران قبل از انتقال کریستیانو رونالدو به تورین تبدیل شود.

 

لئوناردو بونوچی گفت: " من می توانستم 10 سال پیش به  تیم زنیت انتقال پییدا کنم. آنتونیو کونته، سرمربی سابق یوونتوس به من گفت که آخرین گزینه آخر در بین مدافعان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی هستم و می توانم تیم دیگری برای خودم پیدا کنم. در آن مقطع ما با مدیران باشگاه  زنیت وارد مذاکره شدیم، اما من به ندای قلبم گوش داده و تصمیم گرفتم در یوونتوس باقی بمانم.

 

 

جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس در فصل تابستان؟ رونالدو انتخاب خود را داشت و ما نیز به تصمیم این بازیکن احترام گذاشتیم. سال گذشته کل تیم در خدمت رونالدو بازی کرد، اما حالا ما باید روحیه آن یوونتوسی را که قبل از ورود کریستیانو وجود داشت را دوباره کشف و بازسازی کند.

 

تجربه دو شکست در دو فینال قبلی لیگ قهرمانان؟ از دو فینال سال های اخیر لیگ قهرمانان، من دیدار در کاردیف را ترجیح می دهم. در مقابل بارسلونا ما چیزی برای از دست دادن نداشته و با تیمی مملو از بازیکنان مریخی روبرو شده بودیم.

 

اما در دیدار سال 20117 مقابل رئال مادرید یک نیمه درخشان را در ولز پشت سر گذاشتیم و انگار در نیمه دوم شور و هیجان تیمی کاهش پیدا کرد. حالا من امیدوارم در آخرین سال های دوران حرفه ایم فرصت بازی در فینال سوم در لیگ قهرمانان را نیز داشته باشم."

 

نظر شما