شناسهٔ خبر: 50263893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا؛

برتری پاری سن ژرمن مقابل چشمان رونالدینیو با دبل مسی/ لیورپول بُرد و کلوپ انتقام گرفت؛ طارمی بهترین بازیکن پورتو و میلان شد+ عکس و ویدیو

هفته پایانی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

جی پلاس،هفته پایانی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید. نتایج این دیدارها را در ادامه مشاهده می کنید.

 

Screenshot_20211020-010305_Chrome

اینترمیلان 3 - شریف 1

ژکو در دقیقه 34، ویدال در دقیقه 58 و  دی فرای در دقیقه 67 برای اینترمیلان و تیل در دقیقه 52 برای شریف گلزنی کرد.اینتری ها که شرایط خوبی در دو بازی ابتدایی نداشتند، نیاز مبرم به برد داشتند و مقابل پدیده این فصل موفق شدند به برد 3 بر یک برسند تا 4 امتیازی شوند.

شاختار دونتسک صفر - رئال مادرید 5

در دقیقه 37 کریتسف گل به خودی برای شاختار به صفر رساند، وینیسیوس جونیور در دقیقه 51 و 57 ، رودریگو در دقیقه 64 و بنزما در دقیقه 90 برای کهکشانی ها به ثمر رساند. رئالی ها که در هفته دوم مقابل شریف مولداوی شگفتی ساز این فصل شکست خورده بودند مقابل شاختار بازی درخشانی از خود نشان دادند و به بردی پرگل دست یافتند.

اتلتیکومادرید ۲- لیورپول ۳

 اتلتیکومادرید که به دشواری دو گل خورده دقایق ابتدایی را جبران کرده بود، در نیمه دوم و با اخراج آنتوان گریزمان 10 نفره شد و در نهایت 2-3 مغلوب مرسی سایدی ها شد.لیورپول در دقیقه هشت به گل اول دست یافت. محمد صلاح با حرکتی تکنیکی پشت محوطه اتلتیکو یکی پس از دیگری را جا گذاشت و ضربه زمینی او بعد از برخورد به جیمز میلنر وارد دروازه شد و البته گل به نام صلاح ثبت شد.حملات لیورپول ادامه یافت و این تیم خیلی زود به گل دوم رسید. در ادامه اتلتیکومادرید در صدد جبران برآمده و در دقیقه 20 به گل اول دست یافت. در دقیقه 34 اتلتکیکومادرید به گل دوم رسید. ژوائو فلیکس از سمت چپ و در بین شلوغی مدافعان لیورپول توپ را به آنتوان گریزمان رسید و او با چرخشی تماشایی و ضربه ای زمینی به گوشه دروازه توانست بازی را به تساوی بکشاند.لیورپول نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود فرصت داشت به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه سر سادیو مانه را یان اوبلاک به زیبایی مهار کرد.لیورپول روی یک حمله همه جانبه فرصت داشت خیلی زود از 10 نفره شدن حریف به خوبی استفاده کرده و به گل برسد، اما ضربه والی اندرو رابرتسون از بالای دروازه اوبلاک به بیرون رفت. در دقیقه 78 هرموسو با تنه خود دیگو ژوتا را در محوطه متوقف کرد تا لیورپول صاحب یک ضربه پنالتی شود.محمد صلاح پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای خلاف جهت موفق به زدن گل برتری لیورپول شد. دقایقی بعد داور ابتدا یک پنالتی به سود اتلتیکو اعلام کرد و بعد از بازبینی صحنه تصمیم خود را تغییر داد.

پورتو 1 - آث میلان صفر

در دقیقه 65 دیاز 65 با پاس گل مهدی طارمی برای پورتو گلزنی کرد.در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی عملکرد خوبی داشت و بر روی گل او توپ را کاشت تا دیاز آن را به گل تبدیل کند.مهاجم تیم ملی کشورمان در این بازی 84 دقیقه حضور داشت و پس از آن میان تشویق هواداران پورتو از میدان خارج شد. یاران طارمی با این پیروزی 4 امتیازی شدند و تاحدودی جایگاه خود را سر و سامان دادند.میلان هم در 3 دیدار 3 شکست را متحمل شده است و بدون امتیاز قعرنشین است.

 

مهدی طارمی پورتو میلان

مهدی طارمی پورتو میلان زلاتان

مهدی طارمی پورتو و میلان

آژاکس 4- بورسیا دورتموند صفر

در دقیقه 11 رویس گل به خودی برای بورسیا دورتمون به ثمر رساند و در دقیقه 25 بلیند ، دقیقه 57 آنتونی و دقیق 72 هالر برای آژاکس گلزنی کرد.تیم هلندی در ادامه نتایج درخشان خود مقابل زنبورها هم به بردی خوب دست یافت و با 4 گل پیروز شد تا به 3 برد متوالی دست یابد و همه تیم های این گروه را از دم تیغ رد کند. آژاکسی ها در این گروه تا پایان هفته سوم 11 گل زده اند و تنها یک گل دریافت کرده اند.هالر مهاجم آژاکس در این بازی هم گلزنی کرد تا در 3 بازی 6 گل بزند و در صدر برترین گلزنان این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار داشته باشد.

آژاکس و دورتموند
آژاکس و دورتموند

آژاکس و دورتموند

آژاکس و دورتموند

پاری سن ژرمن ۳- لایپزیش ۲

از هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان لایپزیگ بود. پیش از آغاز این دیدار هواداران حاضر در ورزشگاه پارک دو پرنس پذیرای یک میهمان ویژه بودند. رونالدینیو ستاره سابق فوتبال برزیل و باشگاه پاری سن ژرمن در ورزشگاه حاضر شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.قبل از آغاز این دیدار رونالدینیو با لیونل مسی قبل از بازی و در ورزشگاه خوش و بش گرمی داشتند و یکدیگر را در آغوش گرفتند.پاری سن ژرمن در شبی که از حریف خود عقب افتاده و چند بار مدیون درخشش کیلور ناواس شد، با دبل لیونل مسی در نیمه دوم موفق شد 2-3 لایپزیش سخت کوش را مغلوب کند.

 

رونالدینیو

رونالدینیو

پاری سن ژرمن- لایپزیش - امباپه

پاری سن ژرمن- لایپزیش

پاری سن ژرمن- لایپزیش

پاری سن ژرمن- لایپزیش - مسی

آژاکس و دورتموند

منچسترسیتی۵ - کلوب بروژ یک

در گروه A این مسابقات، منچستر سیتی در خانه کلوب بروژ به میدان رفت و با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید.در این بازی ژائو کانسلو 30، ریاض محرز 43 و 83، واکر 53 و پالمر 67 برای منچستر سیتی گلزنی کردند و تک گل کلوب بروژ توسط واناکن در دقیقه 81 زده شد.شاگردان گواردیولا با این برد 6 امتیازی شدند و موقتا به صدر گروه راه یافتند. کلوب بروژ هم در امتیاز 4 باقی ماند.در دیگر دیدار و از گروه C، بشیکتاش میزبان اسپورتینگ لیسبون بود و با نتیجه 4 بر یک شکست خورد.در این بازی، کوتس 15 و 27، پابلو سارابیا 44 و پائولینهو 88 برای اسپورتینگ گل زدند و تک گل تیم ترکیه ای توسط لارین در دقیقه 24 زده شد.این سومین باخت متوالی تیم ترکیه ای بود و در قعر گروه قرار دارد. اسپورتینگ هم اولین برد خود را بدست آورد و 3 امتیازی شد و پس از آژاکس و دورتموند 6 امتیازی در رده سوم است.

منچسترسیتی - کلوب بروژ

منچسترسیتی - کلوب بروژ

منچسترسیتی - کلوب بروژ

منچسترسیتی - کلوب بروژ

منچسترسیتی - کلوب بروژ

منچسترسیتی - کلوب بروژ

 

 

 

 

 

لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا در سایت جی پلاس کلوب بروژ - منچسترسیتی آژاکس- دورتموند اتلتیکومادرید - لیورپول پورتو- میلان پاری سن ژرمن - لایپزیش شاختار- رئال مادرید

نظر شما