شناسهٔ خبر: 50263554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

چه کسی سرمربی تیم ملی والیبال لهستان خواهد شد؟

وینیارسکی از سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۱۹ هدایت اسکرا بلخاتوف در لیگ لهستان را برعهده داشت.

صاحب‌خبر -

رسانه‌های لهستانی خبر دادند که ممکن است میخال وینیارسکی، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان شود.

به گزارش ایسنا، هنوز مشخص نیست چه کسی جانشین ویتال هینن به عنوان سرمربی تیم ملی لهستان انتخاب خواهد شد. در جدیدترین اخبار منتشر شده توسط رسانه‌های لهستانی نام میخال وینیارسکی در میان نامزدهای هدایت تیم ملی والیبال مردان لهستان دیده می‌شود.

میخال وینیارسکی در واکنش به این که آیا احساس می‌کند آماده هست تا هدایت لهستانی را برعهده بگیرد یا خیر؟ پاسخ داد: بله، من احساس آمادگی می کنم اما تصمیم با من نیست. گفته می‌شود که وینیارسکی در گذشته بابت هدایت لهستانی‌ها با رییس فدراسیون این کشور صحبت‌های خود را انجام داده است. هم‌چنین رسانه‌های لهستانی خبر داده که هنوز وینیارسکی هیچ پیشنهاد رسمی دریافت نکرده است.

کاندیدای هدایت تیم ملی والیبال لهستان در مصاحبه با Sportowy گفت: همه زندگی من چالش است. من به عنوان یک پسر پانزده ساله آرزو داشتم در تیم ملی لهستان بازی کنم و به حقیقت پیوست. وقتی مربی شدم آرزو داشتم که زمانی تیم ملی را هدایت کنم. آیا احساس می‌کنید آماده هستم؟ بله، من احساس آمادگی‌می کنم، اما تصمیم با من نیست.

وینیارسکی از سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۱۹ هدایت اسکرا بلخاتوف در لیگ لهستان را برعهده داشت.

به گزارش ایسنا، باتوجه به این که هینن موفق نشد در بازی‌های المپیک عملکرد خوبی داشته باشد، رسانه‌های لهستانی در گذشته از جدایی او خبر داده بودند. پیش از این اطلاعاتی منتشر شد که قرار است ‌آندره‌آ آناستازی ایتالیایی دوباره سرمربی تیم ملی لهستان شود. آناستازی در سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ مربی تیم ملی والیبال لهستان بود. در آن زمان او طلای لیگ جهانی، نقره جام جهانی و برنز قهرمانی اروپا را با لهستان به دست آورد. باتوجه به صحبت‌هایی که در رسانه‌های والیبالی مطرح است کنار گذاشته شدن هینن تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

سباستین سویدرسکی که چندی پیش رییس فدراسیون والیبال لهستان شد کار سختی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال لهستان دارد. رییس فدراسیون جدید والیبال لهستان در نظر دارد که  نیکولا گربیچ را برای هدایت تیم ملی والیبال لهستان انتخاب کند. حال باید دید که رییس فدراسیون جدید والیبال لهستان چه برنامه‌ای را برای آینده والیبال این کشور در نظر دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما