شناسهٔ خبر: 50263514 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

بهترین دستگاه‌های هیبریدی برای مطالعه کتاب‌های الکترونیک

در بازار کتاب و کتاب‌های الکترونیک وجود دستگاه‌های الکترونیک کتاب‌خوان یک ضرورت انکارناپذیر این روزهای علاقمندان به کتاب شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گودریدر، در بازار کتاب و کتاب‌های الکترونیک وجود دستگاه‌های الکترونیک کتاب‌خوان یک ضرورت انکارناپذیر این روزهای علاقمندان به کتاب شده است. بسیاری از مخاطبان کتاب‌های الکترونیک دوست دارند با کتابخوان خود در فضای مجازی نیز گردش کنند و یک دو جین کار دیگر کنند که شرکت‌های تولیدکننده این نوع دستگاه‌ها نیز به فکر افتاده و دستگاه‌های هیبریدی زیادی در این حوزه تولید می‌شود. به عقیده کارشناسان این دستگاه‌ها بهترین نوع دستگاه‌های کتابخوان هیبریدی هستند که کاربران به غیر از مطالعه کتاب می‌توانند حتی بازی‌های کامپیوتری را نیز در آنها تجربه کنند.
 
kindle fire
تبلت Kindle Fire HDX 7 در واقع جانشین تبلت Amazon Kindle Fire HD و برادر کوچک‌تر تبلت Kindle Fire HDX 8.9 به حساب می‌آید. شرکت آمازون این تبلت را نسبت به نسل قبلی باریک‌تر و سبک‌تر کرده و مشخصات فنی آن را ارتقا داده است. آمازون، غول بزرگ دنیای تجارت الکترونیک، این تبلت را به نمایشگری با رزولوشن 1200 × 1920 پیکسل مجهز کرده است. به ادعای شرکت آمازون، باتری این تبلت می‌تواند در کاربری ترکیبی حداکثر تا 11 ساعت، شارژ لازم برای کار با دستگاه را فراهم کند.
 
apple ipad8
هدف اصلی اپل از عرضه‌ی آیپد نسل جدید، معرفی آیپدی به‌صرفه برای دانش‌آموزان و دانشجویان است. این دستگاه شرکت آمریکایی نسبت به نسل پیشین خود تغییر ظاهری نداشته است. این دستگاه برای استفاده‌های غیر مطالعه کتاب مثل بازی‌های کامپیوتری و وب‌گردی بسیار عالی طراحی شده است.
 
Onyx Boox Poke 3
طراحی پیشرفته‌ای که در ساخت این محصول به کار گرفته شده است، سبکی و خوش دستی، در کنار کارآیی بالا و سرعت قابل قبول، تنها بخشی از ویژگی‌های منحصر به فرد این کتابخوان است. یکی از عمده دلایلی که افراد کتاب‌خوان برای نرفتن سمت بوک‌ریدرها عنوان می‌کنند، این است که خیره شدن به صفحۀ نمایشی این محصول، برای مدت طولانی اذیت کننده است و ممکن است به چشم لطمه بزند‌؛ اما محصول جدید شرکت اونیکس با رزولیشن بالا و امکان تنظیم نور صفحه برای روز و شب، تا حد زیادی خیال شما را از این بابت راحت خواهد کرد. همچنین نرم‌افزار این دستگاه به شما اجازه می‌دهد كه موقع اتصال به Wi-Fi پايگاه داده‌های ديكشنری‌های مختلف را نصب كنيد و يا لغت‌نامه‌های پيشنهادی را بارگيری نماييد.
 

نظر شما