شناسهٔ خبر: 50263505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

هت‌تریک محمد انصاری در مصدومیت!/عکس

محمد انصاری در بازی مس رفسنجان و سپاهان دچار مصدومیت شد تا سریال بدشانسی‌هایش ادامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز از سری مسابقات هفته نخست لیگ برتر، تیم های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

در یکی از مهم‌ترین صحنه‌های بازی مصدومیتی دلخراش برای محمد انصاری مدافع با سابقه این تیم پیش آمد و در نهایت این بازیکن پیش از پایان نیمه اول تعویض شد و جای خود را به مهدی ترکمان داد. در دقیقه ۳۹ در تقابلی که میان انصاری و مغانلو نزدیک محوطه مس پیش آمد برخوردی میان این دو بازیکن رخ داد که داور خطای انصاری را تشخیص داد اما مدافع چپ مس پس از آن صحنه دیگر قادر به ادامه کار نبود.

انصاری پیش از این هم دو بار دچار مصدومیت های شدید شده و حالا این نگرانی وجود دارد که او بازهم دچار مصدومیتی طولانی مدت شده باشد. انصاری که زمانی مدافع محبوب برانکو در پرسپولیس به حساب می‌آمد در فینال سال۲۰۱۸ آسیا با بدشانسی‌ بزرگی مواجه شد و از آن زمان مصدومیت‌های او ادامه دار بوده است. مصدومیت رباط صلیبی در دیدار مقابل کاشیما آنتلرز او را از ترکیب اصلی پرسپولیس دور کرد و در بازگشت به تیم، دوباره از ناحیه رباط صلیبی در دوران آماده سازی بعد از شیوع کرونا مصدوم شد و پس از آن نیز جایی در تیم یحیی نداشت تا در نیم فصل به مس رفسنجان کوچ کند. او در مس هم با مصدومیت از ناحیه کشاله ران حضور فعالی در ترکیب نداشت تا لیگ بیستم را نیز از دست بدهد.

حالا انصاری که با شروع لیگ بیست و یکم به ترکیب تیمش برگشته بود، دوباره دچار مصدومیت شده  و باید دید شدت آن تا چه اندازه است و آیا او به ادامه بازی های فصل می رسد، یا سریال بد شانسی هایش همچنان ادامه دار خواهد بود.

هت‌تریک محمد انصاری در مصدومیت!/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما