شناسهٔ خبر: 50263307 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

نماینده وزیر بهداشت در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد؛

مسئولین استانی و دانشگاهی در کنار سرپرست دانشگاه باشند  

دکتر علیرضا رحیم نیا، مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت که به عنوان نماینده وزیر بهداشت در آیین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز حضور یافته بود گفت:اگرمسئول درست به وظایفش عمل کند، این مسئولیت او را بهشتی می‌کند در غیر این صورت همین مسئولیت باعث جهنمی شدن او می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، دکتر علیرضا رحیم نیا، مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت که به عنوان نماینده وزیر بهداشت در آیین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز حضور یافته بود، ضمن تشکر از زحمات دکتر صومی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تبریز، برای دکتر نقی پور، سرپرست جدید این دانشگاه، آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: کسانی که در این برهه مسئولیت قبول می‌کنند، در حقیقت نوعی جهاد می‌کنند زیرا  دکتر رئیسی، دولت را در شرایط مطلوبی تحویل نگرفتند.‌

دکتر رحیم نیا با بیان اینکه بنده وقتی این مسئولیت را قبول کردم، نامه‌ای از طرف ستاد امر به معروف و نهی از منکر برایم فرستاده شد، تشریح کرد: در این نامه ضمن تبریک به بنده، بخشی از سخنان امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه برایم نوشته شده بود و مضمون سخنان گهربار امام علی (ع) این بود که مسئولیت طعمه نیست بلکه امانتی است که باید از آن بخوبی مراقبت کرد.

نماینده وزیر بهداشت در این مراسم، مسئولیت را عاملی برای جهنمی و یا بهشتی شدن عنوان کرد و تاکید کرد: اگر مسئول درست به وظایفش عمل کند، این مسئولیت او را بهشتی می‌کند در غیر این صورت همین مسئولیت باعث جهنمی شدن او می‌شود.

وی در پایان سخنانش بیان داشت: توقعی که وزیر بهداشت دارند این است که مسئولین استانی و دانشگاهی همکاری لازم را با سرپرست جدید دانشگاه داشته باشند و از دکتر نقی پور برای انجام این مسئولیت، حمایت کنند.

نظر شما