شناسهٔ خبر: 50263099 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

تمام مهد‌ کودک های استان تابع قوانین آموزش و پرورش خواهند بود

قربانی گفت: تمامی مهد‌های کودک وپیش دبستانی‌هایی که تا به امروز تحت پوشش بهزیستی بوده اند بعد از انجام اقدامات لازم، تابع قوانین و مقررات آموزش وپرورش خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در دومین نشست کارگروه انتقال مهدهای کودک وپیش دبستانی های تحت پوشش بهزیستی به آموزش وپرورش بر  نظارت دقیق و همه جانبه بر عملکرد مهد های کودک و رعایت کامل شیوه نامه انتقال تاکید کرد و اظهار کرد: تمامی مهد های کودک وپیش دبستانی هایی که تا به امروز تحت پوشش بهزیستی بوده اند بعد از انتقال  از لحاظ استقرار فضا، تجهیزات مورد نیاز و نیروهای به کارگیری شده تابع قوانین ومقررات  آموزش وپرورش خواهند بود.

او بر تعامل و همکاری معاونت آموزش ابتدایی و اداره مشارکت‌های جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده تاکید کرد.

تعیین نرخ شهریه مهد‌های کودک وپیش دبستانی‌ها (درکلیه سطوح)، نحوه نظارت بر مهد‌های کودک وبازبینی وبازخوانی آیین نامه‌ها ودستورالعمل‌های مربوطه و نحوه تعامل با مهد‌های کودک از مهم‌ترین مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

درادامه جلسه درخصوص تعیین نرخ شهریه با رعایت جمیع جهات و لحاظ کردن مشکلات موسسین و مشکلات مردم شهریه براساس کیفیت وخدمات ارائه شده مراکز و نرخ تورم تعیین گردید و اعضای کارگروه نکته نظرات خود را بیان نمودند.

انتهای پیام/ک

نظر شما