شناسهٔ خبر: 50263081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خرمگاه:

مربی نفت: منصوریان نبود اما بر مسائل واقف بود / آماده یک بازی خوب هستیم

پریسا زنگنه منش

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان مان همت، تلاش و تمرکز زیادی روی کار گذاشته اند و آمادگی ارائه بازی خوبی را مقابل پیکان داریم.

صاحب‌خبر -

محمد خرمگاه که به دلیل ابتلای منصوریان به کرونا، در نشست خبری پیش از بازی نفت آبادان مقابل پیکان حاضر شده بود، اظهارکرد: امیدوارم میزبان خوبی برای ذوب آهن باشیم. آرزوی بازی خیلی خوب برای نفت آبادان، همراه با نتیجه خوب را دارم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در نبود آقای منصوریان، تمرینات زیر نظر او به صورت آنلاین انجام شدند و او بر تمام مسائل واقف بود. می دانیم فردا بازی بسیار سخت با پیکان داریم که کادرفنی و مربی بسیار خوبی دارد. امیدوارم فردا بازی شود که بتوانیم از بازی و نتیجه راضی باشیم و مردم خوب آبادان نیز لذت ببرند.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در این مدت چون تمرینات را دیر آغاز کردیم، این موضوع ما را اذیت کرد و نتوانستیم به هدف کاری، بدنسازی و شرایط مدنظر برسیم اما خدا را شکر می کنیم که بازیکنان خیلی خوبی داریم که همه می خواهند موفق باشند و در خدمت تیم بودند و در تمرینان نیز از آن چه باید باشند، بیشتر بودند.

وی افزود: بازیکنان مان همت، تلاش و تمرکز زیادی روی کار گذاشته اند و آمادگی ارائه بازی خوبی را داریم و امیدوارم یک هدیه خوب به هواداران آبادانی بدهیم.

خرمگاه عنوان کرد: همیشه سخت ترین بازی لیگ، اولین بازی است. بازی سختی داریم اما به بازیکنان مان خیلی امیدواریم. همچنین امیدوارم فردا هم بازیکنان مان مثل آن چه در این دو هفته اخیر بوده اند، نشان دهند و بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

انتهای پیام

نظر شما