شناسهٔ خبر: 50262997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز

در مراسمی از خدمات دکتر صومی تقدیر و دکترنقی پور به عنوان رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رحیم نیا مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در این مراسم گفت: شهر تبریز با داشتن دیرینه‌ای کهن باید از جایگاه بالایی در تمام زمینه‌ها به خصوص زمینه بهداشت و درمان برخوردار باشد.

او افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل هئیت علمی دانشگاه‌ها در اداره دانشگاه علوم پزشکی میتواند زمینه توسعه و تقویت حوزه بهداشت و درمان را فراهم کند.

حجت الاسلام سید علی فقیه رییس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: عدالت درمانی یکی از اهداف نظام است که باید با ارتقا سلامت عادلانه و توزیع منابع عادلانه در این زمینه رفاه درمانی را در بین مردم فراهم کرد.

او گفت: برای توزیع عدالت در مانی نیازمند کار جهادی هستیم که خوشبختانه در ایام کرونا دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تمام توان وارد کار شد و اکنون کارنامه قابل قبولی از خود به جا گذاشته است.

 صومی رییس قبلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این مراسم پست‌های مدیریتی را امانتی در دست افراد دانست و گفت: خدا را شاهد می گیرم که از اولین روز کاری ام درسمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تمام توان  تلاش کرده و پایبند تعهداتم برای حفظ سلامت مردم بوده ام.

او افزود:افزایش ۶۵۰ متر مربه فضای درمانی در شرایط فعلی اقتصادی کشور قرار گرفتن در رتبه اول واکسیناسیون کرونا با برخورداری ۶۴ درصدی مردم و کسب رتبه‌های بالا در المپیاد‌های دانشجویی بخشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز است.

جهانگیری معاون هماهنگی اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: کشور بدون کار جهادی و مستمر به موفقیت و توسعه نخواهد رسید.

اوافزود: دانشگاه علوم پزشکی هم یکی از نهاد‌هایی است که نیازمند کار جهادی است و با ورود به حوزه فناوری هم باید مسیر توسعه در زمینه بهداشت و درمان فراهم شود/

دکتر نقی پور سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این مراسم گفت: خدمت در دانشگاه علوم پزشکی کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است چرا که با سلامت و امنیت جانی مردم در ارتباط است.

اوافزود: دانشگاه برای همه است و همه نهاد‌ها و مسئولان باید برای اعتلای این مجموعه با پاکدستی کامل ما را همراهی کنند تا در بین مردم ایجاد دامید شود

در پایان مراسم از دکتر صومی تقدیر و دکتر تقی پور به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شد.

دکتر بهمن نقی‌پور متخصص بیهوشی و از پزشکان خوش نام تبریز است.

انتهای پیام/

نظر شما