شناسهٔ خبر: 50262996 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محمودزاده:

۶۲ هزار متقاضی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۴۹۰ هزار متقاضی تنها ۶۲ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی در شبکه خبر با بیان اینکه ۶۲ هزار نفر متقاضی تاکنون موفق به دریافت وام ودیعه مسکن از بانک‌ها شده اند گفت: ۴۹۰ هزار متقاضی ثبت نام شده و واجد شرایط را هم به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی کرده ایم.

او ادامه داد: یک میلیون  و ۴۵۰ هزار نفر تاکنون در سامانه املاک و اسکان برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند که از این تعداد تنها ۶۲ هزار نفر تسهیلات دریافت کرده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعداد تسهیلات پرداخت شده با متقاضیانی که به بانک‌ها معرفی شده اند بسیار فاصله دارد افزود: این فاصله معنادار است که وزارت راه و شهرسازی درحال رایزنی با بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات است.

محمود زاده بیان کرد: امیدواریم بانک‌ها در فرجه‌ای که تا پایان بهمن ماه برای آن‌ها در نظر گرفته ایم بتوانند به بخش عمده‌ای از متقاضیان معرفی شده به بانک‌ها تسهیلات پرداخت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان مصوبه‌ای است که ستاد ملی مقابله با کرونا به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات ارائه کرده که تا زمانی که این اعتبار باقی مانده بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات هستند.

انتهای پیام/

نظر شما