شناسهٔ خبر: 50262896 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سلیمانی:

هر مسافری که وارد کشور می‌شود باید بیمه مسافرتی باشد

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه هر مسافری که وارد کشور می‌شود باید بیمه مسافرتی باشد گفت: سالانه ۴ میلیون مسافر از عراق وارد کشور می‌شوند و به طور متقابل از ایران نیز برای زیارت عتبات مسافر به عراق داریم که در خصوص بیمه این افراد نیز همکاری‌های دو طرف بیشتر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا از صداوسیما، علیرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی کشورمان در حاشیه جلسه با رئیس بیمه مرکزی عراق گفت: رئیس بیمه مرکزی عراق به دعوت ما با سفر به ایران در این جلسه شرکت کرد و در خصوص همکاری‌های بیمه‌ای در زمینه آموزشی و فناوری‌های بیمه‌ای و همچنین ایجاد شرکت مشترک بیمه‌ای تبادل نظر کردیم.

غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه مسئولان عراقی علاقه‌مند به همکاری مشترک منطقه‌ای در زمینه مسائل بیمه‌ای هستند افزود: در زمینه شرکت‌های ایرانی که در عراق فعالیت‌های تجاری دارند و همچنین بیمه حمل و نقل کالاهایی که بین دو طرف تبادل می‌شود همکاری‌های بیمه‌ای گسترش می‌یابد.

وی با بیان اینکه هر مسافری که وارد کشور می‌شود باید بیمه مسافرتی باشد گفت: سالانه ۴ میلیون مسافر از عراق وارد کشور می‌شوند و به طور متقابل از ایران نیز برای زیارت عتبات مسافر به عراق داریم که در خصوص بیمه این افراد نیز همکاری‌های دو طرف بیشتر می‌شود.

خانم اسرا صالح داوود، رئیس بیمه مرکزی عراق نیز تفاهم بیمه‌ای بین دو کشور را برای صنعت بیمه در عراق مفید دانست و گفت: بسیار علاقه‌مند به گسترش همکاری‌ها در حوزه‌های بیمه درمانی، مسافرتی، حوادث و حمل و نقل هستیم.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

نظر شما