شناسهٔ خبر: 50262778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امیر حیدری:

امسال بیش از ۲۵ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش کلنگ‌زنی می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای اجرای طرح کوثر تا پایان امسال ۲۵ هزار و ۱۳ واحد مسکونی برای کارکنان ارتش جمهوری اسلامی کلنگ‌زنی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، امیرسرتیپ دوم «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه افتتاح منازل مسکونی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خانه‌دار شدن کارکنان نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: احداث خانه شخصی برای کارکنان نیروی زمینی محوری یکی از دستورات مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قواست و ما متعهد و مکلف به اجرای دستورات ایشان هستیم.

وی افزود: در راستای اجرای دستورات مقام معظم رهبری در سطح کشور ساخت مسکن برای ۲۵ هزار و ۱۳ نفر از کارکنان ارتش که فاقد تسهیلات مسکن هستند تحت عنوان طرح کوثر در دستور کار قرارگرفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در راستای اجرای طرح کوثر تا پایان امسال ۲۵ هزار و ۱۳ واحد مسکونی برای کارکنان ارتش جمهوری اسلامی کلنگ‌زنی می‌شود که خوشبختانه کار ساخت و ساز این واحد‌ها در چهار استان زاهدان، اهواز، ارومیه و همدان در مقایسه با سایر استان‌ها پیشرفت بهتری داشته است.

وی بیان کرد: از ۲۵ هزار و ۱۳ واحد مسکونی برای کارکنان ارتش که فاقد تسهیلات مسکن هستند حدود ۶۰۰ واحد سهم استان لرستان است و به پروژه یک هزار و ۲۰۰ واحدی که امروز ۶۰۴ امین واحدش افتتاح شد اضافه می‌شوند.

حیدری گفت: تاکنون ۶۰۴ واحد از پروژه یک هزار و ۲۰۰ واحدی خرم‌آباد به بهره‌برداری رسیده است البته بنا بود تا پایان سال به طور کامل به بهره‌برداری برسد، ولی به دلیل مشکلات مالی امیدواریم بخش اعظمی از آن‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

امیر سرتیپ دوم کیومرث حیدری ظهر امروز در جمع کارکنان لشکر ۸۴ و تیپ ۱۸۴ لرستان با اشاره به اجرای طرح‌های لبیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ما در نیروی زمینی ارتش طرح لبیک طراحی کرده‌ایم که هر کدام از آن‌ها هدف خودشان را دارند و با این طرح‌ها نیروی زمینی را اداره می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های لبیک در راستای کمک به معیشت کارکنان از مهمترین اهداف نیروی زمینی ارتش است افزود: طرح‌های لبیک نزاجا، باید قطب نما و نقشه راه همه ما در نیروی زمینی باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: امروز نگاه مستمر و هوشمندانه به طرح‌های لبیک نزاجا قطعاً در روندحرکت رو به جلوی نیروی زمینی مثمر ثمر خواهد بود.

وی گفت: خدا را شاکریم در ارتشی خدمت می‌کنیم که معنویت محوری، پشتیبانی ملت از ارتش و وجود فرمانده معظم کل قوا در رأس آن سبب تمایزش با سایر ارتش‌های جهان است و باید تمام قدرت و نیروی خودمان را در راستای موفقیت آن بکار گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما