شناسهٔ خبر: 50262776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امیر «محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین شد

طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان قزوین، فرمانده جدید قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، طی مراسمی که امروز با حضور آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین، «هدایت الله جمالی پور» استاندار قزوین، فرماندهان ارشد نطامی استان و دیگر مسئولان در سالن 29 فروردین ارتش در قزوین برگزار شد، امیر «حسین محمد شفیعی» به عنوان فرمانده جدید قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین معارفه شد.

در این مراسم آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، با اشاره به حمایت مظلومان توسط نیروهای مسلح، اظهار داشت: حمایت از مظلومان و مستضعفان ویژگی بارز ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و این رویه خود را در طول انقلاب اسلامی همواره حفظ کرده است.

وی ادامه داد: امنیت، آسایش و آرامش امانت الهی است و ارتش و نیروهای عزیز و مقتدر مسلح، امانت‌دار آسایش و امنیت مردم هستند و مردم به شما افتخار می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: عزیزان ارتشی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خیلی به موقع عزت و اقتدار را برایمان به ارمغان آوردند و از انقلاب و مردم حفاظت و حراست کردند و این افتخار بسیار بزرگی است که تا قیامت ماندگاری پیدا می‌کند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه نیروهای مسلح میهن اسلامی ما الگوی مقاومت در منطقه هستند، خاطرنشان کرد:  خوشبختانه کشورهای مظلوم منطقه با بهره گیری از تجارب نیروهای مسلح ما در مقابل ظلم و بیداد مستکبران ایستادگی کردند و قدرت جبهه مقاومت امروز تاثیرگذار است و برای کشورهای مظلوم اقتدار آفریده است.

وی تصریح کرد: خداوند فرمان داده تا امانت‌ها به اهلش سپرده شوند و در این راه باید به عدالت و جوانمردی عادت کنید و همه جا از حق حمایت و پاسداری کنید و از مظلومان و مستضعفان پشتیبانی کنید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: خداوند تاکید کرده اگر مطیع خدا و رسولان خدا(ص) باشید، می‌توانید از امانت‌ها پاسداری کنید و امروز در هر مسئولیتی قرار داریم با تکیه بر همین راهنمایی خدای متعال می‌توانیم پاسدار امانت‌ها باشیم.

در این مراسم از خدمات امیر «بابک جلالی» فرمانده قبلی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قدردانی و امیر «حسین محمد شفیعی» به عنوان فرمانده جدید این قرارگاه معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما