شناسهٔ خبر: 50262718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلای مازندران: در تلاش هستیم مردم در اجرای پروژه‌ها نقش آفرینی کنند

گروه استانها _ فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: تسهیل‌گری جایش را به تصدی گری در اجرای کار بسیج سازندگی داده و سپاه در تلاش است تا مردم در اجرای پروژه نقش آفرینی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در بیستمین نشست مجمع جهادگران بسیج استان مازندران که با حضور روسای شورای جهادی شهرستان‌ها، رابطین جهادی خواهر و نمایندگان گروه‌های جهادی سازمان‌های اقشاری بسیج برگزار شد، به اهمیت کار جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: تحولی که در ارودی‌های جهادی به واسطه تجریباتی که کسب کردیم، باعث شد تا امروز دارای نظم و ابتکارات اصولی باشد.

وی با اشاره به اینکه اردوی جهادی در حوزه‌های عمرانی و آموزشی و دیگر حوزه‌ها  دارای بهره‌وری وکارایی بالایی است، افزود: این ره آورد سال‌ها تلاش جهادگران است و تداوم این مسیر خواست ما است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران باتصریح بر اینکه تسهیل‌گری جایش را به تصدی‌گری در کار بسیج سازندگی داده است، خاطرنشان کرد: سپاه در تلاش است تا مردم در اجرای پروژه نقش آفرینی کنند و با توجه به اینکه امور اجرایی طرح‌های عمرانی با حضور گروه‌های جهادی برگزار می‌شود، مردمی‌ محور شده است.

وی با تاکید براینکه کارهای جهادی بستر مناسبی برای به میدان آوردن مردم است، یادآورشد: نقش مردم را باید در اجرای پروژه ها برجسته سازی شود و با توجه به مردمی بودن امور، پررنگ نیز دیده شود.

مسلمی با بیان اینکه کارهای جهادی،در سال های گذشته فرهنگی و آموزشی بود و امروزه طرح‌هایی که توسط گروه های جهادی، به سرانجام می رسد، مورد رضایت مردم است، اظهار داشت: جهادگران با روحیه ایمان و تقوا و با نظارت و تخصص، مجری پروژه‌های بزرگ با ظرفیت‌های مردمی هستند و اردوی های جهادی باعث امید آفرینی و ازرش افزایی برای انقلاب است.

انتهای پیام/ی

نظر شما