شناسهٔ خبر: 50262715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

امکان پرداخت آنلاین صدقه در خراسان شمالی فراهم شد

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به رونمایی از سامانه پرداخت آنلاین صدقه برای مشترکان این نهاد گفت: جلوگیری از استهلاک پول و صرفه جویی در هزینه ها مهم ترین اهداف این طرح است.

صاحب‌خبر -

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم نوع دوست خراسان شمالی طی سال گذشته بیش از ۷ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ادامه داد: طی ۶ ماه نخست سال جاری نیز بیش از ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط مردم استان صدقه پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه راه‌های مختلفی برای پرداخت صدقات وجود دارد، افزود: سامانه‌ای از طریق کد کیو آر طراحی شده و مردم می‌توانند از این پس به صورت مجازی صدقه پرداخت کنند.

الهی راد بیان داشت: خیران می‌توانند با نصب «اسکنر بارکد» بر روی گوشی همراه خود با استفاده از دوربین کد QR را اسکن کرده تا گوشی به‌طور خودکار وارد صفحه اطلاعات مشترکین صدقات شده و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی نسبت به واردکردن مبلغ موردنظر اقدام کنند.

وی عدم نیاز به مراجعه حضوری و پیشگیری از انتقال بیماری‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و همچنین جلوگیری از استهلاک پول ملی را از اهم مزایای اجرای طرح مذکور عنوان کرد.

نظر شما