شناسهٔ خبر: 50262291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

٧٠درصد دانش آموزان استثنایی حوزه غرب اهواز واکسن کرونا دریافت کردند

اهواز - ایرنا - دبیر شورای سلامت اهواز از واکسیناسیون ۷۰ درصد دانش آموزان استثنایی حوزه غرب اهواز خبر داد و گفت: مهمترین دغدغه مسوولان آموزش و پرورش و بهداشت و درمان، تزریق واکسن کرونا به دانش آموزان به ویژه دانش آموزان استثنایی است. 

صاحب‌خبر -

مهران احمدی بلوطکی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه خانواده‌ها نگران واکسیناسیون دانش آموزان نباشند، افزود: تاکنون بیش از نیمی از دانش آموزان حوزه غرب اهواز واکسن دریافت کرده‌اند که خوشبختانه تاکنون هیچگونه عوارضی نداشته است. 

دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان با سرعت بالایی در حال انجام است، گفت: علاوه بر واکسن سینوفارم، هم اکنون واکسن پاستوکووک برای دانش آموزان گروه هدف (۱۲ تا ۱۸ سال) قابل تزریق است. 

وی افزود: همزمان با انجام واکسیناسیون دانش آموزان در ۱۱ پایگاه تجمیعی کووید-١٩ حوزه غرب اهواز، در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی نیز برای رفاه حال خانواده‌ها کار واکسیناسیون انجام می‌شود.

 احمدی بلوطکی بیان کرد: تاکنون بیش از ۵۵۰ هزار دُز واکسن کرونا معادل ۷۵ درصد در حوزه غرب اهواز تزریق شده همچنین بیش از ۲۵ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

انتقال مرکز واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی از نمایشگاه بین الملل به سالن شهید فهمیده 

دبیر شورای سلامت اهواز اظهارداشت: مرکز واکسیناسیون کرونا "شهید حاج قاسم سلیمانی" از محل نمایشگاه بین المللی به سالن شهید فهمیده واقع در کیانپارس فاز دوم خیابان ٢١ غربی منتقل شد.

وی افزود: مرکز نمونه گیری خدمات جامع سلامت شماره ١٠ نیز به قرارگاه جهادی شهید علیخانی واقع در مجموعه ورزشی آموزگار منتقل شد؛ این مراکز همه روزه از ساعت هشت تا ۲۰ به شهروندان خدمات‌دهی می کنند.

در حال حاضر بیش از سه میلیون و ۷۲۰ هزار دُز واکسن در خوزستان تزریق شده که از این تعداد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر یک دُز واکسن را تزریق کرده‌اند.

اکنون ۱۲ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

نظر شما