شناسهٔ خبر: 50261550 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

انتخاب بهترین تم تولد پسرانه برای جشنی به یاد ماندنی

جشن تولد از مهم ترین جشن های زندگی هر فردی است که به خصوص برای کودکان جذابیت ویژه ای دارد و برگزاری این جشن با یک تم تولد خاص جشنی زیبا و رویایی برای شما رقم خواهد زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخاب تم تولد زیبا کمک به برگزاری جشنی به یادماندنی می کند. با خرید تم تولد هماهنگ با سلیقه خود فضایی شیک و زیبا در جشن خود خواهید داشت.

جشن تولد از مهم ترین جشن های زندگی هر فردی است که به خصوص برای کودکان جذابیت ویژه ای دارد. برگزاری این جشن با یک تم تولد خاص جشنی زیبا و رویایی برای شما رقم خواهد زد. تم های تولد با طرح های متنوع پسرانه، پسرانه و بزرگسال را می توان از فروشگاه لوازم جشن تولد خریداری کرد و جشنی به یادماندنی برای عزیزان خود برگزار کرد.

فروش وسایل تم تولد پسرانه در فروشگاه سرزمین تولد

تم های تولد با مدل های مختلف را می توان از مرکز خرید تم تولد در تهران تهیه کرد. تم های تولد شامل یک پکیج با طرح خاص برای برگزاری جشن تولد هستند که می توان به آدرس فروش تم تولد در تهران مراجعه کرده و آن ها را تهیه کرد. این پکیج دارای طرح خاص بوده که این طرح بر روی موارد زیر موجود است:

  • بشقاب یکبار مصرف، لیوان کاغذی، کارد و چنگال پلاستیکی.
  • نی پلاستیکی، جعبه پاپ کورن.
  •  لیبل نوشابه، خلال دندان، کارد کیک بری.
  • تاج کاغذی، کلاه مقوایی، عینک مقوایی.
  • ریسه یا پرچم ساده و برجسته، رد پا یا فلش راهنمایی به سمت تولد، کارت تولد.

برای خرید تم تولد در تهران و تم تولد کرج می توان به فروشگاه های مرتبط مراجعه کرده و آن ها را به صورت پکیج یا جداگانه با بهترین متریال و کیفیت خریداری کرد. شما می توانید متناسب با سلیقه عزیزان خود، با انتخاب از میان این طرح های زیبا و رنگارنگ جشنی متفاوت و خاطره انگیز را رقم بزنید. به یاد داشته باشید که تم های تولد فقط مختص به جشن تولد کودکان نیست و برای جشن تولد بزرگسالان نیز می توان از تم های شیک و فانتزی استفاده کرد.

 

تم تولد پسر بچه ها

لباس تم تولد پسرانه به مجموعه لباس و تزئیناتی گفته می شود که برای پسران کودک تا سن 18 سالگی مناسب است. البته این یک تقسیم بندی کلی است و می توان با توجه به روحیات فرد یا مهمان های دعوت شده از این تم ها برای افراد 18 تا 25 سال نیز استفاده کرد. تم های جشن تولد پسرانه در طرح های مختلف جذاب برای پسران ارائه شده که هر بچه ای را به وجد می آورد. همچنین خرید لباس تولد پسرونه که هماهنگ با تم شما است، کودک شما را بسیار ذوق زده خواهد کرد.

تمهای تولد پسرانه به همراه لباس جشن تولد پسرانه ای که با آن ست است، فرزند شما را به ستاره ای زیبا تبدیل کرده که در آسمان تولد خویش می درخشد. تم و لباس تولد پسر بچه باید با روحیات و علایق آن ها هماهنگ باشد و اغلب دارای شخصیت های کارتونی و افسانه ای است. تم های تولد پسرانه مختلف و زیبایی برای خرید موجود هستند که می توان با توجه به سلیقه فرزند خود یکی از آن ها را انتخاب کرد. برای خرید اینترنتی تم تولد پسرانه گزینه های بسیار زیادی پیش روی شما است که برخی از این مدل های زیبا عبارت اند از:

  • انگری برد، هری پاتر.
  • ماشین ها، کشتی، رئال مادرید.
  • بتمن، اسپایدرمن، بن تن.
  • مینیون، خرس کوچولو، سگ نگهبان و... .

 

زیباترین تم تولد پسرانه در سرزمین تولد

یک تم تولد پسرانه فضایی ظریف و چشم نواز ایجاد کرده و رنگ و بویی دوست داشتنی به جشن شما خواهد داد. دختران معمولاً نسبت به تزئینات حساس بوده و عاشق رنگ و طرح های خاص هستند. برگزاری جشنی با تم تولد پسرانه شیک، کودک شما را غرق در شادی و سرور کرده و اتمسفری مورد علاقه او خواهد ساخت. تم پسرانه تولد معولاٌ برای دختران کودک تا سن 18 سالگی مناسب است که البته با توجه به روحیات فرد می تواند تا سن 25 سالگی هم استفاده شود.

تزینات تولد پسرانه اگر با لباس مخصوص تولد پسرانه ست شود شما جشنی تماشایی خواهید داشت. با خرید لباس تولد پسرانه نوجوان همه چیز جشن شما از تزئینات و فضای تولد گرفته تا لباس و خوراکی ها با یکدیگر هماهنگ می شوند. رنگ صورتی از جمله رنگ های بسیار محبوب تم های پسرانه است که حتی با طرح های ساده نیز بسیار خواستنی می باشد. قیمت تم تولد پسرانه با طرح های متنوع مناسب بوده و در مدل های زیادی عرضه شده که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • تینکربل، موآنا، باربی، مینی موس.
  • ایموجی، لیتل پانی، خرس کوچولو صورتی، پونی.
  • کیتی، فروزن، میکی موس، خال خالی.
  • پری دریایی، سوفیا، میشا و ماشا، راپنزل، گیسو کمند.

 

تم های تولد کارتونی

تم تولد شاهزاده از طرح های بسیار شیک و محبوب بوده که می توان برای دختران و پسران از آن استفاده کرد. با خرید تم تولد شاهزاده که دارای مدل های مختلفی است جشنی رویایی برای کودک خود برگزار کنید. از دیگر طرح های دوست داشتنی که شما می توانید برای خرید لوازم تولد در تهران آن را در نظر بگیرید، تم باب اسفنجی است. تم باب اسفنجی برای کودکان بسیار محبوب بوده و می تواند برای دختران و پسران مورد استفاده قرار بگیرد.

 

جشنی رویایی با خرید تم های زیبای تولد

شما می توانید با خرید وسایل تولد در تهران، متناسب با سلیقه و علاقه عزیزان خود جشن تولدی خاص تدارک ببینید. تم های تولد با طرح های مختلف برای سن های نوزادی تا بزرگسال در بازار برای خرید موجود هستند. تم های تولد کودکان با طرح های خاص فانتزی هم چون تم های رنگین کمان، اسب تک شاخ، بستنی قیفی، ساحلی و... دل هر کودکی را خواهد برد. تم های بزرگسال عمدتاً طرح های ساده داشته که خیلی از افراد برای جشن تولد خود از آن استفاده می کنند. تم های بزرگسال با طرح های چنل، لاو، پاریس، مستر و... جشن های تولد شما را بسیار خاص و جوان پسندانه خواهند کرد.

انتهای پیام؛ 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما