شناسهٔ خبر: 50261422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

فرشید اسماعیلی علیه استقلال ؛ درخواست عجیب ستاره استقلالی از AFC

پارس فوتبال

هافبک سابق تیم استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتش دست به اقدامی عجیب زده است.

صاحب‌خبر -

فرشید اسماعیلی

به گزارش روزنو، فرشید اسماعیلی بازیکن مدنظر فرهاد مجیدی برابر تمدید قرارداد در نقل و انتقالات اخیر بود، اما او با وجود درخواست این سرمربی در نهایت راهی لیگ ستارگان قطر شد تا به تیم العربی ملحق شود.

اسماعیلی که در فصل گذشته به دلیل اعتراض به وضعیت مدیریت باشگاه با احمد مددی به عنوان مدیرعامل وقت چالش‌های بسیاری داشت برای تمدید قراردادش روی مسائل مالی تمرکز داشت.

اسماعیلی فصل پیش درصد کمی از قراردادش را دریافت کرد و به دلیل جریمه‌هایی که از سوی باشگاه انجام شده بود، بخش زیادی را به همین دلیل از دست داد و درحالیکه باشگاه مدعی است از این طریق او طلبی ندارد، اما این بازیکن نظر دیگری دارد.

فرشید اسماعیلی که حضور در العربی را به هفتمین فصل تجربه در پیراهن استقلال ترجیح داد مدعی است که پولش را به صورت کامل دریافت نکرده و اکنون طلبکار است.

عدم تسویه حساب با اسماعیلی سبب شده تا او طی روز‌های گذشته دست به اقدامی عجیب بزند.

هافبک سابق استقلال در ایمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده است که به جهت عدم تسویه حساب باشگاه با او، اکنون آن‌ها نباید مجوز حرفه‌ای داشته باشند و به همین خاطر باید مجوز آن‌ها برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باطل شود!

اسماعیلی درحالی دست به این اقدام زده که از زمان حضور مصطفی آجورلو او و حتی نماینده‌اش به باشگاه مراجعه نکرده‌اند تا این موضوع را پیگیری کنند و مستقیما نامه نگاری به AFC را آغاز کرده‌اند که می‌تواند برای باشگاه استقلال دردسرساز شود.

برچسب‌ها:

نظر شما