شناسهٔ خبر: 50261414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس:

برنامه‌های فراکسیون دفاع و اقتدار ملی برای ۶ ماه نخست سال ارزیابی شد

تهران- ایرنا- رییس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس از بررسی مسائل مرتبط با پیشکسوتان نیروهای مسلح و فراهم کردن بستر برای نقش‌آفرینی آنها در راستای خدمت به کشور در جلسه امروز این فراکسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجتبی ذوالنوری با تشریح جلسه روز سه‌شنبه هیات رییسه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در جلسه امروز برنامه‌های فراکسیون برای ۶ ماه نخست سال و همچنین برنامه‌های پیش‌بینی شده تا پایان سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری جلسات مشترک با مسوولان حوزه دفاعی کشور از جمله ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع، ناجا، نیروی مقاومت بسیج و سایر مجموعه‌های مرتبط از جمله برنامه‌های فراکسیون خواهد بود.

ذوالنوری افزود: نمایندگان تلاش می‌کنند با برگزاری این جلسات، راه‌های تقویت دفاع ملی و افزایش اقتدار ملی را احصاء کنند.

وی با بیان اینکه بررسی مسائل مرتبط با جامعه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری از پیشکسوتان نیروهای مسلح در فاز نخست از دیگر دستور کارهای نشست امروز فراکسیون قرار داشت، خاطرنشان کرد: بازنشستگان در امور مختلف مانند مبارزه با کرونا، مدافعان حرم و غیره حضور فعال داشته و نقش‌آفرینی می‌کنند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بر این اساس فراهم کردن بسترهایی برای نقش آفرینی این افراد در راستای خدمت به کشور، رفع مشکلات و ارائه خدمات در جهت امور معنوی و حضور سازمان یافته و موثر آنها در نشست امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: در این میان با توجه به نزدیک بودن ۸ آبان به عنوان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان به عنوان روز دانش‌آموز، برگزاری برنامه‌های مختلف با مشارکت پررنگ نمایندگان مجلس و اعضای فراکسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما